Bak og senter som matcher Jamo707i?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bak og senter som matcher Jamo707i?

Hei, noen tips til bak og senter høyt som vil matche Jamo707i høytalerne?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BUMP!!

Kan jo alltids gå for brukte center 200 og surround 200 fra Jamo, men føler det blir litt simpelt.. Noen som vet om noen andre høyt som har noenlunde lik lydsignatur som disse høyt?

Ellers av utstyr har jeg:
    Surround processor: Rotel rsp976
    Effekt: Cayin 1205.1

Hver kanal i effektforsterkeren har egen 400VA trafo, så tenkte egentli at da er det like greit å utnytte med noenlunde greie høyt bak og center også.. Jamo blir muligens byttet ut engang i fremtiden (er ikke mine, lånt på ubestemt tid, eller byttet mot det gamle anlegget mitt, er ikke sikker på hva jeg gjorde...). Syntes likevell disse høyt er meget bra, fin lyd allround og klarer å trå til skikkelig i bassområdet når det trengs i kinosammenheng

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann!

Jeg sitter med etterkommeren etter 707i, nemlig Jamo 7.7.

Til de har jeg kjøpt inn senterhøyttaleren Jamo Center 7.2 (oppgradert eller bare nytt navn på center 200, hvem vet?) og bakhøytalerne er Jamo D8 surround. Jeg er passelig fornøyd, men har da heller ikke stilt alt inn korrekt ennå. Mangler fortsatt å få montert surround høyt. opp på veggen etter forrige ommøblering av kinorommet.

Ikke så mye hjelp fra meg men jeg får jo legge til at jeg ikke har noe å klage på heller, det fungerer bra med den løsningen jeg har nå, men har potensiale til å bli mye bedre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •