Skal kjøpe Dynavoice F6 Calvados (har kjøpt nå) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 44
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå har jeg spillt dei litt inn, har hatt litt under lytte volum nå i noen dager. Ca:12timer + 1:30time med film. Og jeg skrudde opp på det volume jeg har pleid å ha dei gamle høtalleren mine på, måtte skru ned pga det rister litt i veggen og er redd for at hu gamlå under meg skulle komme opp og klage:-D

Skal kjøpe bassport skomgummi ein av dagene. Må teste og se om bassen blir litt mer stram når dei er tettet

Folk som lurer på å kjøpe Dynavoice, løp og kjøp sier bare jeg. Jeg er kjempe fornøyd

Btw: jeg gikk inn på www.komplett.no for å se på bak høytaller i samme serie, jeg fant ikke dei jeg har lenger. Tror ikke Komplett selger dei lenger Jeg va kansje heldige at jeg fikk kjøpt dei når jeg gjore

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nye HT. 3 dager var jo rasket. (Raskere enn meg, men jeg har vært bortreist ei uke, eller hele livet i følge W :-P)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michaelsand
    Btw: jeg gikk inn på www.komplett.no for å se på bak høytaller i samme serie, jeg fant ikke dei jeg har lenger. Tror ikke Komplett selger dei lenger Jeg va kansje heldige at jeg fikk kjøpt dei når jeg gjore
    Jeg oppdaget det samme. De finnes ikke noe sted faktisk. Tipper de fant ut hvor gode de var, og at de straks dukker opp med nytt navn og høyere pris! :lol:

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    De finnes ikke noe sted faktisk. :
    Hvis man bestiller fra Sverige, f.eks. på fynda.se, skal det vel være en kurant sak å få tak i dem. Må hente pr. poste restante på nærmeste svenske postkontor.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Gratulerer med nye HT. 3 dager var jo rasket. (Raskere enn meg, men jeg har vært bortreist ei uke, eller hele livet i følge W :-P)

Takker Jeg syns lyden blir bedre og bedre hver dag i disse jeg. Håper at du blir like fornøyd med dine som jeg er med mine:-D

Har tatt litt easy når jeg har spillt med dem, vil ikke ha kjap innspilling på dei. Men jeg tjomie av meg som har Dali blue serien, (han som tipset meg om dei, etter han hadde lest testen av dei i ett blad) blei innponert over lyden.

Ps: beklager skrive feil, har lese og skrive vansker

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tatt litt easy når jeg har spillt med dem, vil ikke ha kjap innspilling på dei.
    En ting er å ha god tid, men selvpining? Hehe.. Bare skru opp. Ingenting går i stykker med mindre du har alt for liten forsterker og vrir på til det vrenger. Høyttaleren vil låte bedre ettersom de blir spillt på, og det er ikke mer hokus pokus enn det.

Jeg tenkte jeg skulle anbefale disse høyttalerene til en bekjent med lavt budsjett, men nå må de visst handles fra Sverige. Det er jo litt synd da.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han kan gå å titte på http://www.pixmania.com dei har ikke Dynavoice, men masse annet billigt der. Jeg tenkte jeg skulle bestille forsterker der fra når jeg for lønn.

Men jeg syns det er veldigt synd at dei tar dei av markedet når dei begynner å bi populære Kansje www.komplett.no ikke vil kjenne mer penger??

Håper at han kompisen din vil finne noen som han blir fornøyde med. Han kan jo gå på komplett og se på Proson sine HT'er. Jeg han ikke hørt dei, så jeg kan ikke sei noe om dei. Men tror dei skal være ok dei også

Ps: beklager skrive feil

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med www.iterra.no ? Noen som har prøvd å handle der?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med www.iterra.no ? Noen som har prøvd å handle der?

Jeg klare ikke kom inn på siden ein gang

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg klare ikke kom inn på siden ein gang
    Virker som om de har blitt hacket ops:

Sjekket den ikke i dag, har vært inne der før, hadde billige F6.

Edit: Denne linken virker, ennå iallefall. http://www.iterra.no/storefront.php?c1=143

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som om de har blitt hacket ops:

Sjekket den ikke i dag, har vært inne der før, hadde billige F6.

Edit: Denne linken virker, ennå iallefall. http://www.iterra.no/storefront.php?c1=143

Det må være noe gale her hos meg. Pga jeg kommer ikke inn med FF eller IE. Skjønner det ikke

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel bestille på komplett? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315428 Men de er bare ikke på lager enda....
    Jeg skal til å bestille nå. Tenkte å bruke de som bakhøytaler med denon 3806 til jeg får råd til noe annet.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sveinung
    Kan vel bestille på komplett? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315428 Men de er bare ikke på lager enda....
    Jeg skal til å bestille nå. Tenkte å bruke de som bakhøytaler med denon 3806 til jeg får råd til noe annet.

Se der du, dei va der ikke tidligere. Kjekt at dei er tilbake da. Det er supre høytalere, tror ikke du bli skuffet. Selv om du skal bruke dei som bak høytalere.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der du, dei va der ikke tidligere. Kjekt at dei er tilbake da. Det er supre høytalere, tror ikke du bli skuffet. Selv om du skal bruke dei som bak høytalere.
    Blir meget overasket om jeg skulle bli skuffet, har ikke sett et eneste negativt ord om de jeg Samtidig så har jeg jo egentlig aldri hatt noe surroundsystem før, så har faktisk ikke peiling på hvilken lyd jeg kan forvente å få......

Sendte epost klokken 23:30 i går å spurte om når de ville komme på lager, halvminutt senere fikk jeg beskjed om at de er forventet å komme på plass tidlig september en gang! Liker komplett sin service jeg

Intermediate thode sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen vil disse høytalerene fungere til Pioneer VSX 916 S? Noen som har erfaringer eller noe å si om dette?

Newcomer PKD sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er på lager hos Mamoz og som en ekstra bonus for utålmodige kjøpere så koster de der 145 kr mindre en hos Komplett.
    http://www.mamoz.no/produkt/MAGIC+F%...2+X+6%2C5.html

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

joda

de er nok å fåtak i men de har store leverings problemer.
    du er heldig hvis de *er på lager hos Komplett.
    jeg kjøpte mine der fordi jeg hadde konto der og vet hvordan det er å handle derfra. kjapt og greit, sammt at de var inne akkurat da, for ca to uker siden, bare å skjekke en gang i blant om de ikke er der akkurat der å da, så kommer de igjen.
    veldig populæret etter hvert som de fleste nokk har fått med seg.

300w ? alltid bra med mye effekt men 300w? det er veld drøyt at det trengs vel?
    jeg har 100w på hver fra en Cambridge 640v2 og det er en kjempe kombo egentlig.

kan jo prøve midgard audio blokkene mine på dem igjen men det er nokk litt drøyt med 1000w i 4ohm per høytaler :-D 100w er nok bra det.

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe

nå skal det nevnes at 640v2 akkurat gikk slo seg av, eller gikk over i safe modus, ble nok for varm.
    volumet var på klokken 3
    blinker rødt med protection over. ops:

står litt for tett i "racket" mitt akkurat nå men skal sette opp et nytt ett om ikke lenge, et skikkerlig HiFi rack :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    ....volumet var på klokken 3 ....

Og ikke forvrenging? Sikker på at du ikke har tatt et par diskanter med det samme?

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke hvordan inngangsimpedance, gain osv det er på den elektronikken. men jeg går sjeldent over kl 9 på alt jeg har eid.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •