XTZ 12 Remote vs XTZ 99 W12?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 12 Remote vs XTZ 99 W12?

Heisann.

Hva er forskjellen mellom disse? Fjernkontroll til suben høres jo kjekt ut, og Remote er litt billigere. Men er 99 W12 bedre av en eller annen grunn?

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette spørsmålet har jeg også stilt meg. Det eneste jeg har funnet ut er at det er stort sett bare positive omtaler om 99 W12 subben, mens Remote subben også har mange positive omtaler, men et par negative.

Men når det er sagt så er kanskje min kommentar ovenfor den vageste analysen/sammenligningene du kan få når det gjelder subbene

Jeg er også nyskjerrig på dette, så hvis noen med peiling på disse kan komme med litt info hadde det vært gøy.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har bl.a forskjellig kabinett. 99W12 har to porter for tuning. Om begge har samme höyttalerelement vet jeg ikke.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kompis av meg har prøvd begge, den remote subben suger !!! W12 er super !!! Enklere kan jeg vel ikke fått sagt det :razz: Remote subben er en billig subb som rumler og bråker, mens W12 går dypere er super til musikk og film kjapp og kontant. Så løp å kjøp, en W12 !!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal rumle hardt i rompa di jeg Remote subwooferen er ikke noe boss.. den spiller fletta av mange subber til rundt 4-5-6k! Har hatt 1stk i snart 2 år, og enda ikke hørt noen andre billige som spiller så dypt og med like god kontroll. Men W12 er nok bedre, ser ut som de er et nytt element, du har litt annen kasse, konstruksjonen er annerledes, remote hadde transmisjonslinje mens w12 har bassrefleksrør som kan tunes med plugger, praktisk og smart! Det er også en ny forsterker som skal være litt kraftigere, noen hokuspokus mer er det ikke Men noen WOHO opplevelse tror jeg ikke du opplever!! Tro meg!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •