Hei

Har i flere år nå vært en fast leser på dette forumet men har ikke registrert meg får nå..driver og skal oppgradere diverse komponenter i hjemmekino anlegget og skulle gjerne hatt litt synspunkter i fra andre entusiaster.

Jeg skal kjøpe meg ny reciver og høytallere har jeg tenkt. angående reciver har jeg mer eller mindre bestemt meg for en denon 3806.

Når det gjelder høyttalere er jeg mer usikker men valget står hovedsaklig mellom de to modellene DM 604 S3 og DM 603 S3 i fra B&W, da jeg allerede fra før har B&W rundt hele anlegget og er meget fornøyd med det.

Etter det jeg har skjønt er vel DM 604 S3 veldig glad i effekt og skal jeg ha disse til en denon 3806 bør jeg helst benytte et effekt trinn i tilegg?
I tilegg er ikke rommet hvor jeg skal benytte disse på mer en 15 kvadrat og disse høyalerene bør vel helst ha litt mer plass og spille på?

Så med tanke på rom og den reciveren jeg har valgt meg ut er vel kanskje DM 603 S3 det beste valget for meg? Kjøper jeg meg B&W DM 604 S3 så vil jeg nok uansett oppgradere med et effekt trinn etterhvert men rommet vil vel kanskje gjøre at DM 603 S3 egner seg bedre allikevel?

Er det noen som har noen synspunkter rundt min resonering og tanker? :wink:

På forhånd takk for svar :grin: