Dali Suite vs JmLab Chorus

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali Suite vs JmLab Chorus

Står overnfor valget mellom disse høytalerne. Ikke noen spesielle modell i tankene, men ønsker å høre forskjellen på hvordan de spiller. Noen som har erfaringer med en eller begge av typene.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testet Chorus 716s forrige gang jeg kjøpte høyttaler. Meget bra sak, men endte opp med å kjøpe Suite 2.8.

Kommer selvsagt an på hva du har av elektronikk, musikksmak, budsjett etc. I mine øyne passet Suite bedre, har Harman/kardon-anlegg, og hører på mye rolig musikk som Ryan Adams, Jack Johnsen, deLillos, Minor Majority og Thomas Dybdahl.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kun erfaring med suite 2.8 , har også H/K som ESH , har veldig variert musikksmak, alt fra death metal til rolig musikk ala Tori Amos. Synest Suite er enormt allsidig og passer bra til alt. Er også kanonbra på film ! :grin: . Når det gjelder den litt mindre 1.7 mangler denne noe trøkk, (lyttet på denne da jeg kjøpte 2.8) så om du vurderer denne også, trengs nok en subb... spesielt om du ser endel film.
    Når sant skal siest så finnes det enormt mye bra i denne prisklassen, valget mitt falt på Suite på grunn av : liker klangen i Dali, utsene, passer veldig bra til metall og resten av serien (bak/center) både ser bra ut og låter bra, spesielt centeren har mye trøkk

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg skrev gjelder bare for stereo, ettersom jeg ikke har surround. Og btw, de heter Sweet 2.8 så det er sagt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •