Hvilken front og center høytaler til en samlet pris på maks 15 000kr? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    BUMPADIBUMBADOBUMP!!

For de som lurte på om det er noen fremgang i mine tanker om høytalere så kan jeg fortelle at jeg er 95% sikker på at jeg handler denono AVR 3806, B&W DM603 S3 front, B&W LCR600 s3 senter den 12 august.... altså førstkommende lørdag

Følger det med kabler tro?

kommert til å fortsette med å spare til B&W DS6 s3 og muligens en SVS PB10, men det bli nok ikke nok penger før til tidligst jul......

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sveinung
    BUMPADIBUMBADOBUMP!!

For de som lurte på om det er noen fremgang i mine tanker om høytalere så kan jeg fortelle at jeg er 95% sikker på at jeg handler denono AVR 3806, B&W DM603 S3 front, B&W LCR600 s3 senter den 12 august.... altså førstkommende lørdag

Følger det med kabler tro?

kommert til å fortsette med å spare til B&W DS6 s3 og muligens en SVS PB10, men det bli nok ikke nok penger før til tidligst jul......
    Får du ikke med kabler til den handelen så hadde jeg bedt dem om å hoppe en viss plass:-D

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du vil bli veldig godt fornøyd med dine valg. Ikke gråt om det ikke følger med kabler. De kjøper du like gjerne på Biltema. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min 4 kvmm fra Biltema, men de er jo ikke pene da!

Du vil oppdage at det er mange meninger om høyttalerkabler hvis du leter litt på forumet. Til å begynne med bør du uansett kjøpe rimelig kabel, og så får du heller prøve deg frem før du handler noe dyrere.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fulgte faktisk ikke med kabler! Men fikk kjøpt noe billig ialefall Men når en legger så mye penger i forsterker og høytalere så burde det ikke være noe problem for dem og sende med den kabelen for et par hundrelapper gratis Bare god service det

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Jeg tror du vil bli veldig godt fornøyd med dine valg. Ikke gråt om det ikke følger med kabler. De kjøper du like gjerne på Biltema. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min 4 kvmm fra Biltema, men de er jo ikke pene da!

Du vil oppdage at det er mange meninger om høyttalerkabler hvis du leter litt på forumet. Til å begynne med bør du uansett kjøpe rimelig kabel, og så får du heller prøve deg frem før du handler noe dyrere.
    Meget fornuftig tips. Har selv et meget avslappet forhold til kabler, men har avtalt at jeg skal ta med meg noen anbefalte typer hjem på prøve just for the kick of it.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal til og med jeg gjøre snart! Mulig jeg ikke har allverdensforvetninger, men jeg må da prøve!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •