Bass til min hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bass til min hjemmekino

Hei, jeg har for planer å gå i innkjøp av en sub til hjemmekinoen min. Jeg vet det er en god del poster innen akkurat dette. Men, så lurer jeg på etter å ha lest en del om hva som lønner seg, en Svs PB-10 kontra en XTZ W12. Denne subben skal kunne gi god og fyldig bass i et rom på ca 17m2. Mulig jeg skal bruke den senere i et rom på ca 35m2. Har et par lusne fronth. fra før av, Eltax 500 M en Nad T753 pluss noen simple bakh. Og senter. Jeg ser at prisen på XTZ W12 er oppimot 4k, alt i alt. Mens Svs PB-10 er oppimot 5k, alt i alt. XTZ bruker et 12" element, mens Svs'en bruker et 10" element.

Noen som har noen formeninger om det er verdt, eller om det lønner seg å gå opp en tusenlapp for Svs'en? Eller om XTZ subben holder for mitt bruk?

Mvh OleM

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøp svs, garantert det beste kjøpet

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig, SVS er mest trøkk for pengene men til musikk bruk overrasket den meg ikke stort. Den spiller høyt og dypt, men er vanskelig å intigrere med resten.. Men for all del den er konge til hjemmekino bruk!

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir fort tett oppunder 6k for PB10, litt ettersom hvor du bor. Om du har muligheten til å hente i Oslo, hadde jeg vurdert å kjøpt to stk XTZ W12 fra surround.no for 7k til sammen(mulig frakt for de to ikke blir mere enn 500kr til sammen om du ikke kan hente). Om du har plass og råd til å legge ut den ekstra lappen.
    Etter hva jeg har lest er det mulig XTC'n er lettere å integrere, og tror nok du får mere trøkk med 2stk XTC enn en PB10. Penere er den også syns jeg da. :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •