Nye høyttalere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av longbow
    du kan jo altids velge ein " billig" gulv modell, for dei har stortsett ein bedre bass og ein meir " fyldigere" mellomtont.
    eg har selv dali concept 6, og er meget fornøyd med de, men eg veit ikkje korleis den vil spille i lag med pluss2.

det kan være noe å tenke på.
    Det ville jeg ha tenkt nøye igjennom. Man gjør kompromisser når man velger en gulvhøyttaler til samme pris. Spesielt hvis man klarer seg med en stativhøyttaler, og har tenkt til å bruke sub i tillegg. Dog ingen regel uten unntak....

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Kef har virkelig fått til designet på den nye serien... Ser ut som en blanding av gammelt og nytt.
    Hva er forskjellen i utseende? For meg ser de helt like ut.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS
    Hva er forskjellen i utseende? For meg ser de helt like ut.
    Kremt... jeg har ikke sett den gamle, jeg bare kommenterte at jeg likte designet... ops:

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    halla

hva med disse : http://www.richersounds.com/showprod...de9d58706c6b87

-Jeg kjøpte disse på hifiklubben i bodø for etpar mndter siden og WOW for en kvalitetsforksjell det var fra proson (2x10) til disse TDL'ne. Diskant og mellomtone kan ikke sammenlignes, samtidig som min bedre halvdel faktisk kunne si at hun syns dem var fin ,TDL er et gammelt engelsk merke som het IMF før (kjent for litt spesielle kassekonstruksjoner) Men for all del gode høyttalere som er på et helt annet kvalitetsnivå en det proson kan stille opp med ,dog er ikke dette noe partyhøyttaler -men heller en høyttaler for dem som liker musikk og vil ha kvalitet pris tatt i betraktning. Jeg betalte 2800 ca inkludert frakt. Pris på bare høyttalerne var 2500.

-Hvis jeg skal nevne noe ulemper må det være at disse krever en forsterker med litt pondus (selv har jeg en pioneer VSX 515-K, men jeg kunne godt trengt litt ekstra baller når det begynner og bli høyt) Nad eller Harman Kardon fungerer ypperlig.
    -Og at det ikke er trekk fremfor elementene ,noe som kan bli litt for spennende hvis man har små unger i huset

-hvis ikke -løp og kjøp

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars J
    halla

hva med disse : http://www.richersounds.com/showprod...de9d58706c6b87

-Jeg kjøpte disse på hifiklubben i bodø for etpar mndter siden og WOW for en kvalitetsforksjell det var fra proson (2x10) til disse TDL'ne. Diskant og mellomtone kan ikke sammenlignes, samtidig som min bedre halvdel faktisk kunne si at hun syns dem var fin ,TDL er et gammelt engelsk merke som het IMF før (kjent for litt spesielle kassekonstruksjoner) Men for all del gode høyttalere som er på et helt annet kvalitetsnivå en det proson kan stille opp med ,dog er ikke dette noe partyhøyttaler -men heller en høyttaler for dem som liker musikk og vil ha kvalitet pris tatt i betraktning. Jeg betalte 2800 ca inkludert frakt. Pris på bare høyttalerne var 2500.

-Hvis jeg skal nevne noe ulemper må det være at disse krever en forsterker med litt pondus (selv har jeg en pioneer VSX 515-K, men jeg kunne godt trengt litt ekstra baller når det begynner og bli høyt) Nad eller Harman Kardon fungerer ypperlig.
    -Og at det ikke er trekk fremfor elementene ,noe som kan bli litt for spennende hvis man har små unger i huset

-hvis ikke -løp og kjøp
    Hvordan ser de ut på stativ?????????

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0