TC Sounds sine woofere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TC Sounds sine woofere

SVS brukte jo TC Sounds til å lage elementer før. Noen som vet hvilke av produktene som nå selges av TCS som ble brukt i SVS sine subber før?

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke svare deg på hvilken element som tilsvarer SVS sine 100%, men jeg driver å tester Soundsplinter RL-p12 om dagen opp i mot SVS pB12.2.

Begge elementene testes i en 112 liters netto kasse, med en 500 watts ICE klasse D sub forsterker, og selv om jeg ikke vil røpe for mye enda kan jeg si at de som tidligere har uttalt her på forumet at det ikke er mulig å bygge DIY "SVS ytelse" subber til en langt billigere penge enn SVS, er langt ute på åkern

Når jeg er ferdig med testingen kommer jeg til å lage en egen tråd med resultatene mine, men kan i mellomtiden si at selv om de ikke låter helt likt, har de relativt like dypbassegenskaper. RL-p ruller av litt mer naturlig med normal romforsterkning, og yter derfor langt bedre på musikk, men mer om dette senere...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av g-h
    SVS brukte jo TC Sounds til å lage elementer før. Noen som vet hvilke av produktene som nå selges av TCS som ble brukt i SVS sine subber før?
    Ingen. SVS brukte selvsagt elementer som kun ble laget spesielt for dem. Men pluselementene brukte omtrent samme motor som TC-1000. Ultraelementene bruker en nedskalert versjon av motoren som sitter i TC-3000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •