Audiovector

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Audiovector

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audiovector

Jeg vurderer å kjøpe meg noen Audiovector Mi3 Signature høytalere. Disse ligger på utsalgspris 26000, og prisene er visstnok udiskutable.

Er det noen som har erfaring med disse høytalerene?

Det jeg også lurer på, er hvor mye kan jeg regne med å få for disse høytalerene om ett års tid? Skal muligens flytte, og vil ikke tape et lass med penger.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting er udiskutabelt. Om du får rabatt er en annen sak

Du vil ganske sikkert tape et sted mellom 30-50% av nypris. Skal jeg tippe vil du kunne få igjen (om du betaler 26.000 for de) ca 15-16.000,- etter et år.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo sondere bruktmarkedet i noen dager, så finner du kanskje noen til en langt bedre pris. Til 26.000 finner du sannsynligvis Mi3 Avantgarde også hvis de selges brukt. Som akto sier vil du desverre tape en del kroner på et år om du kjøper nytt.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At en taper penger på å kjøpe nytt er ikke spesielt for Audiovector...;-) Dersom frykten er å tape penger, er en tur på bruktmarkedet å anbefale. Brukte Mi3 Signature finner du i prisklassen 17-19k. Dette vil du nok oppnå igjen om et år også.

Til den andre delen av spørsmålet ditt; ja jeg har gode erfaringer med disse høyttalerne. De har en bass som er beundringsverdig med tanke på kabinettstørrelsen, spiller oppløst og evner å skape et stort og luftig lydbilde. Noen mener at diskanten kan være for pågående, og dersom du sammenligner med eksempelvis B&W sin diskant's lydsignatur så stemmer det nok. Personlig foretrekker jeg en diskant som er "til stede", men her er det smak og behag og du bør lytte selv, helst i samspill med din egen elektronikk og i eget lytterom.

Er strålende fornøyd med mine.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •