Dynavoice M65

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Dynavoice M65

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice M65

Hei...

Kjøpte nettopp disse høyttalerene og siden jeg ikke har så god greie på hifi så lurer jeg på et par ting.

Hvis det er noen andre her som har de, det er to tilkoblings muligheter for høyttaler ledningen, hvilken av disse skal jeg bruke? vet + og - selvfølgelig, men det er 4 porter bak.

Og den sikrings saken, hva gjør den? blir det endring i lyd bildet når jeg flytter rundt på den?

Alt av svar hjelper

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå er ikke jeg noen ekspert men det hørtes veldig ut som om det er bi wiring på høyttalerene dine.
    det vil si at du kan kjøre en forsterker på bassdelen og en annen på mellomtone/diskant(dere som er eksperter, rett meg hvis det er feil)
    Den sikringssaken du beskriver er bare en leder som gjør at du kan bruke 1 forsterker akurat som vanlig da, hvis du skjønner.
    Du kan fint bruke 1 forsterker på høyttalerene dine.bi wiring er vel mer for de proffe gutta har jeg fåt inntrykk av.
    håper du skjønte hva jeg mente

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det den øverste greien på dette første bildet du mener ( http://www.minhembio.com/Ex-Rated/12028 )?

Du kan vel også kjøpe en biwire kabel i stedet for å bruke to forsterkere (utganger) på en høytaler? Tenker på en slik kabel ( http://www.audionova.co.yu/22V_SC_HOLOGRAM_BIWIRE.JPG )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •