Til alle som misliker Proson

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Til alle som misliker Proson

Har et par Sat 51 RR og en jamo 8" sub (et aktivt og et passivt element...)
    Anbefaler alle å høre på Sat 51 RR sammen med en sub før de sier at proson bare er papp og dritt...

Til å ha kosta meg 600 kr eller noe fra fyndbørsen, er disse helt geniale.
    Hvorfor hater dere proson?

Newcomer be_h sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å si at proson er direkte papp og dritt ville jeg nå si er bare bull.

Altså, si meg, hva annet i den utrolig lave prisklassen finner du som gir samme lyd? Kjøp brukt ja.. Ja,det er vel egentlig det lureste men.. :razz:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prosen er jo et billig merke som levere varerene til prisen. Noe så og si alle andre høytalere også gjør. Så om du blir imponert av va du får for 600 skulle ikke forundre meg. Jeg har selv et par proson høytallere som jeg ga 1000kr for. De spiller ikke noe bra, men med prisen tatt i betraktning så er de jo kanon! Det at folk hater prosen er vel fordi lyden bare er drit, men til prisen kan man ikke forvente noe mer. Jeg fikk mer en forventet da jeg kjøpte mine proson høytalere. Men kommer ikke til og kjøpe proson igjen. Legger heller i et par kroner ekstra og får noen høytalere jeg kan høre musikk på, slik at det låter bra. Og ikke bare rock, pop og techno som er alt prosen spiller bra på. Tror kun jeg har lest en test fra proson. Det var det eneste paret lyd og bilde vil teste. Men det ble også kåret til årets beste. Så det er jo ikke bare skvipp de levere... Nå har ikke jeg erfaringer i bøtter og spann, så kan ikke si så altfor mye her. Men etter det jeg har hørt fra proson, så er det ikke en eneste høytaler som har falt i smak. Men til prisen er de jo bra...

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hat er et sterkt ord, men det finnes definitivt høyttalere som spiller mye bedre... Uansett, hvor mye kan man forlange for under en tusenlapp? En kompis av meg har proson, noe av de dyrere modellene og de spiller helt ok. Han ser mest på film likevel og da trenger man kanskje ikke legge lista like høyt mht lydkvalitet, da lydtrykk er viktigst for de fleste

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg har hørt av proson har ikke vert spessielt imponerende, men skal du ha gulvstående høyttalere med dobble 8" basser og ikke vil bruke mer enn 5K så er det jo begrenset med utvalg.
    Skulle forøvrig ønske at fler her inne ikke "hørte seg blind på bass" det hjelper lite med bøttevis med basstrykk hvis mellomtonen er ullen og diskanten er hard og spiss.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bass?

Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Det jeg har hørt av proson har ikke vert spessielt imponerende, men skal du ha gulvstående høyttalere med dobble 8" basser og ikke vil bruke mer enn 5K så er det jo begrenset med utvalg.
    Skulle forøvrig ønske at fler her inne ikke "hørte seg blind på bass" det hjelper lite med bøttevis med basstrykk hvis mellomtonen er ullen og diskanten er hard og spiss.
    Er fint lite bass i disse satelittene...
    Jeg liker faktisk lyden, er finere enn cerwin wega.

Å så hører jeg nesten kun på rock... ;-)

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle jeg velge mellom proson og cv ville valget helt klart falt på proson. Jeg synes Reality 63MkII lever greit for pengene. Subene deres derimot har jeg ingenting til overs for. Ukontrollerte og boomete
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •