lyst til å bytte ut conceptene mine. hva burde jeg kjøpe? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Even Sundgot
    Men vist du ikkje blir fornøgd taper du jo penger da..hadde helder gjort det omvent ..also fåre på ein butikk som selger dei å der høyrer du dei eller med private..fordi då slepper du å tape penger..
    hehe, men da må jeg vente lenger, de dynavoicene har jeg råd til akkurat nå. og tviler på at de låter noe dårligere enn daliene. og hvis jge kjøper de dynavoicene og selger de igjen kan jeg vel ikke tape mer enn et par hundre kroner for de vil jo være helt nye.

forresten når jeg tenker etter, så har jeg faktisk hørt noen patos høyttalere før. onkelen min har fult patos hjemmekino med patos lyric 301 tror jeg de heter. og de syns jeg låter meget bra. jeg vet ikke hvor mye dårligere patos basic 410 er enn de jeg?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Patos eller ikke,det er mange gode høyttalere der ute. Noe for enhver smak. Allikevel skal concept være langt fra den verste. Hva med elektronikken? Kanskje Nad ikke er en god match for disse høyttalerne? Et tankekors før en evt ny innkjøpsrunde..

Intermediate djfreedo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    552
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor ikke kjøpe fra dali blue serien? de skal vist være mørkere enn concept i klangen

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •