Bang & Olufsen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bang & Olufsen

Beolab 3, Beolab 1 og Beolab 8000, er det noen som har kjennskap til disse produktene? Er det designet eller lyden som setter prisen? Jeg tror jo at det er en kombinasjon av dette, men jeg lurer på hvilke høytalere en kan sammenligne disse høytalerene med dersom en setter bort designet og bare tenker på lyden?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whitedragon
    Beolab 3, Beolab 1 og Beolab 8000, er det noen som har kjennskap til disse produktene? Er det designet eller lyden som setter prisen? Jeg tror jo at det er en kombinasjon av dette, men jeg lurer på hvilke høytalere en kan sammenligne disse høytalerene med dersom en setter bort designet og bare tenker på lyden?
    Prisen er jo en stor kombinasjon av lyd og design. Om man skal ta vekk designe og bare tenke på lyden mener jeg det blir feil. Folk som kjøper B&O er jo som oftest folk som liker designet deres. Men lyden stiller jo i første klasse den også ( mener jeg ) Har hørt veldig mye fra B&O i og med at det er det som er det store for faren min. Så har vert me han en del for og høre og se. Synes selv det er et kjempe merke. Med masser av bra produkter. Om man skal ta fokus på bare lyden blir det vansklig ( vil jeg tro ) og finne noe "identisk"/matchende.

Så der må du nok ut selv for og høre litt rundt tror jeg. B&O fan tror jeg ikke tenker så mye på hva en må ut med for og få "samme" lyden. De er jo som regel frelste på designet:wink:

Newcomer Peter Pan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Piega højttaler er kompatibilitet med B&O anlæg.

Er du en af mange som ikke syntes så godt om B&O's højttalere, så se her.

Piega-højttaler-Kompatibilitet med B&O.

Piega findes i forskellige udgaver hvilket medfører, at de kan tilsluttes alle kendte audio-video systemer. Den indbyggede forstærker i de aktive Piega højttalere er en kvalitetsforstærker på 160W rms, og er det ikke nok, kan de største af højttalerne leveres med dobbeltforstærker, så der i hvert kabinet er 2 forstærkere på hver 160W.

I A-1 versionen af Piega højttalerne er der både DIN stik samt phonostik, så de kan sættes direkte til en forforstærker eller til en CD med variabel udgang etc. og højttalerne passer således til kvalitetsmusikanlæg fra de fleste japanske, europæiske og amerikanske producenter.

I A-2 versionen er tilslutningerne, herunder tænd og sluk funktioner, identiske med den måde, man tilslutter B&O højttalere på. Det vil sige, at de bestående ledningsinstallationer fra andre aktive B&O højttalere passer i Piegaerne.

http://www.piega.dk/

http://www.piega.ch/en/products/c40.htm

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •