Kjøpe enda fleire subbar?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe enda fleire subbar?

Per dags dato he eg to peerless xxls12" og ein hypex hs500 i min kino. He no fått eit godt tilbud på fire peerless xxls12" og ein hypex hs500. Kva kunne eg forventa av ei slik oppgradering? Såklart litt meir lydtrykk, men vil det være verdt pengane? Det er eit godt tilbud, lat oss berre seie det slik :P

Flageborg?

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var å tittet på siden din og må si du er en ekte DIY mann (som meg), flott håndverk og du kan vel stappe kåken full av lyd uten at noen bryr seg

Jeg har kun en Peerless 12" i min hjemmelagde "Brontes" som du finner tegninger av her: http://www.mamut.com/dynabel

Jeg har en misstanke på at du har vært innom ELTEK pga. elementet og Hypex, så dette var vel ingen bombe...

Elementet og Hypex kombinasjonen spiller veldig bra etter min mening, fire slike kasser, må være en SUB opplevelse alene, uansett.

Kjør på, men få litt hjelp mht kalibrering, tuning etc. av Mr. DJUP BASS.

/L

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for flott omtale på minhjemmekino killroy, kjekt med tilbakemelding

Ja eg synes subbane spelar rått, kan presse dei rimelig langt før dei botnar. Slik eg ser det ville eg då ende opp med 6 12" xxls, og to hypex hs500. Alternativa hadde då blitt:
    -Behalde det oppsettet eg he no(to kasser med ein 12" i kvar, ei på kvar side i front) og bygge eit "basstårn" bakerst i rommet med fire 12" xxls og ein hypex hs500.
    -Bygge to nye kasser, der eg i begge he tre 12" xxls og ein hypex hs500.

Svarten ta "Mykje vil ha meir"!

Ja må nok prøve å få tak i Mr. Flageborg, hadde eg køyrt på med eit slikt oppsett skal det nok ein del kalibrering til for at ikkje bassen skal ta over kontrollen i rommet.

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Basstårn bak hørtes kjent ut (sjekk gamle oppsettet til Mr. akto, der dette ble benyttet).

Tipper dette vil få garden til å våkne til liv ja

Noe særlig bedre elementer skal du lete lenge etter og en Hypex leverer varene så det holder.

Bygg i vei og og hold oss oppdatert (uten finèr er OK), LYD er mere vesentlig

Lykke til uansett !

/L

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •