Høytalerpakke

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalerpakke

Hei!

Vurderer å oppgradere noen av høtalerene mine i hjemmekinoen. Har en denon avr 3805 reciever. Har sett på b&w dm604 s3, center: b&w lcr600, og en effektforsterker: nad c272. ca pris: 20000kr. Kanskje litt i dyreste laget for meg, har også vurdert dali concept serien, noen som har tips om noe tilsvarende til en litt mindre penge? Eller er det verdt å bruke litt ekstra penger....

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan drive ganske mye høyttalere med den receiveren, så du må ikke nødvendigvis kjøpe effektforsterker. Hva med Focal? Du får mye for pengene på Hifihuset.

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av troll12
    Hei!

Vurderer å oppgradere noen av høtalerene mine i hjemmekinoen. Har en denon avr 3805 reciever. Har sett på b&w dm604 s3, center: b&w lcr600, og en effektforsterker: nad c272. ca pris: 20000kr. Kanskje litt i dyreste laget for meg, har også vurdert dali concept serien, noen som har tips om noe tilsvarende til en litt mindre penge? Eller er det verdt å bruke litt ekstra penger....
    Kid skal jo selge sine. Under 3 mnd gamle: http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=all&mypage=1

Newcomer CustomH2000 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    600 centeren er utrolig bra, og passer godt til 3805 .. anbefales!

Om 3805 klarer å drive 604 bra nok, er diskutert mye her. Jeg har iallefall godlyd på mine, og kan lett anbefale dem. Men etter å ha testa en nad216 på dei, så hørte jeg at kritikerne har et poeng. De trenger mye krefter for å få ut sitt potensiale, mere enn 3805. Har du vurdert 603?

Uansett ville jeg aldri valgt Dali framfor B&W. Lyden i B&W passet mere min smak. Men dette er jo bare min personlige mening. Du hører fort hva du selv liker.

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •