Audiovector SI6 serien

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audiovector SI6 serien

Har hørt SI6 arretè ved en tidligere anledning og synes det låt bra, men det var med helt andre komponenter enn jeg har og i et mye mindre rom.
    Jeg lurer derfor på om det er noen som har høyttalere i denne serien eller har god erfaring med de.
    Er også interessert i erfaringe med SI6C, altså senterkanalen.
    Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått et godt tilbud på mine JMlab høyttalere, så spørsmålet nå er skal jeg oppgradere fra electra 926/electra CC1000BE til SI6/SI6C signature? eller skal jeg gå for Diva utopia BE?
    Vanskelig valg dette her
    Begynner å innse at jeg kanskje synes at JMlab er litt lyse i toppen i forhold til min smak, synes også de er en smule tamme i bassen.
    CC1000BE er milevis bedre enn CC901, men jeg ble alikevel litt skuffet den har liksom ikke nok "guts" i mellomtonen. Darth Vader ble liksom litt tam
    Hadde håpet på større lydbilde med CC1000BE, men den har bare mere detaljer enn CC901.
    Er det kun Oslo hi-fi senter som selger Audiovector her i Norge nå?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har hørt Si6 flere ganger, og har selv Si6C Avantgarde Arrete-center.

Dersom du synes at JmLab er for lyst, er du da sikker på at Audiovector er det rette? De er utrolig detaljerte, men Si6 har et stram og godt definert bass med trykk. De krever jo litt størrelse på lytterommet for virkelig å blomstre. I tillegg er det ingen ulempe med skikkelig kraft på elektronikksiden. Min Si6C duger bra til film, men jeg merker at den trenger mer kraft for å gi skikkelig utbytte. Så effektforsterker er bestilt....;-)

P.t. er det Oslo HiFiCenter som er eneste distributør av Audiovector.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •