Anbefaling av senter.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling av senter.

Noen som kan anbefale en senter som skal passe sammen med Concept 8? Har nå Concept senteren og syns den blir for puslete... Suite C07, kan det være noe?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp et par Concept 6 og legg dem ned foran! Tipper du klarer å drive dem i paralell med din receiver.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Suiten fungerer helt sikkert bra me Consept, men siden du har Consept 8 ville jeg nok valgt C0.8'en til Suite. Vil tro den klarer å følge Consept'ene uten problemer, og lyden i Suite og Consept er også rimelig lik... kan godt være det funker å ha Consept 6 på tvers, men ville selv valgt en vanlig center

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    C08 vil bli for fysisk stor hos meg. Står da mellom C07 og Evidence C70 siden de er mer plasseringsvennlige. Hva syns dere?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm. ikke godt å si, beste blir vel å høre selv dersom du har muligheten til det. siden du har consept 8 ville jeg kanskje valgt evidencen siden den har 6 tomms elementer. men kjenner ikke klangen i evidence serien, kanskje denne er veldig ulik consept ? (andre kan sikkert svare på det..) suite & consept vet jeg iallefall har noenlunne lik klang, men kanskje elementene i 0.7'en blir litt små ?
    vet ikke om dette gjor saken noe lettere, hehe ;-) . men som sagt, har du annledning tar du turen nedom hi fi klubben og prøver deg frem

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville helt klart godt opp et hakk når det kommer til suite. Jeg har selv consept 8 og skal kjøpe suite 0.8. Da jeg var på HFK sa de dette hørtes ut som en utrolig bra combo. De har samme klang stillen og bør være en utrolig bra match sammen. Men nå er jo 0.8 en SVÆR senter (synes jeg) så hvis det er et problem for deg vil nåkk 0.7 også kunne gjøre jobben. For min del gjør det ikke noen ting som helst om den er litt stor=) Den andre du vurderer har jeg ikke noen kjennskaper til. Men kan si meg ganske så sikker på at suite passer bra sammen med consept! Ellers ville ikke jeg godt for suite sin senter;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •