Subwoofer til ca 5000 kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Kooyo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink Subwoofer til ca 5000 kr

8) Har Hørt Mye Skryt av SVS PB10-NSD.
    Men er Litt I Tvil Da det Kunn er 10" Tommer.
    Kasse Volumet er Også Litt Lite syntes jeg. Jeg Har Prøvd flere Suber jeg ikke er Fornøyd Med Fks JBL OG CV Mest Skuffet var Jeg Over JBL 250E.
    Mine Patos Basic500 Fronhøytalere Spilte Bedre en subben Mekra Nesten ikke at Jeg Hadde Subwoofer.
    Så jeg Lurer på Om Noen Kan Hjelpe meg Her Noen som har SVS PB10-NSD
    og syntes den duger.
    Subben Kommer til og Bli Brukt til Mest Film

For de av Dere som Ikke Kjenner Til Patos Høytalere.
    Så er Dette Høytalere Som Spiller Mye Bass Går Ganske dypt Også.

Newcomer paddo sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg har pb 10 isd og den fortjener alt skryten den får og litt til.
    på musikk holder den lett følge med frontene mine og på film har den skremt flere av vennen mine da i den ettervert berømte darla scenen alt den trenger er en god del kalibrering og god plasering.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kassevolumet på SVS PB10 er da ikke lite?!!? Og elementet er godt oppbygd, samt har lang slaglengde. Du har uansett 45dagers returett på dette produktet.

EDIT: DEt at du ikke merka noen av de testa subbene dine tror jeg har med plassering å gjøre! Men så er jo Patos 500 rimelig bassete og da .

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange blir skuffet når de ikke får den bassgjengivelsen de hadde trodd, men så man huske at det meste av bass ligger innenfor det området en vanlig gulvstående kan gjeng. Men, hvis du ser film vil du få mye utbytte av sub siden det spesielt i actionfilmer skjer mye i dypbassområdet. Faktisk veldig lite musikk som har skikkelig dypbassinfo. Jeg for min del ble skikelig skuffa første gang jeg skulle høre på en sub... inntil at eksplosjonen dukka opp.
    Har små høyttalere, noe som har gjort behovet for sub mye større..

Intermediate drkaos sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kompis av meg har et oppsett med mine gamle B500 som fronter og B400 bak. På hans lille stue har jeg ikke akkurat merket behovet for en sub, men han ville jo ha en uansett. Så han kjøpte seg en PSB Subsonic 6 brukt. Den koster vel rundt 5000 ny og gjett om den hjalp på.

Vi brukte ca 30mins på å finne plassering og en innstilling han var fornøyd med, og putta så XXX i dvdspilleren. I scenen der han hopper over et flammehav på MC bassa det værre enn jeg noen gang har hørt før. Det ble iaffal en skikkelig match med stue og høyttalere der. Fasen sto forresten på 0 som var det beste.

Dersom du bor i nærheten av en av Hificenter-kjedens butikker kan du jo høre om du får lånt med deg hjem en Velodyne CHT12R.
    http://www.hificenter.no/shop_item.c...,21,75&id=1201
    Jeg har denne selv, og er sålangt den beste 12" subben jeg har hørt i den prisklassen.

Newcomer reVo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lån med deg eller deponer på en sub du har litt lyst på, og test den hjemme. Plasering og sånt har ganske mye å si. Butikkene har som regel ikke de beste test stedene, og hjemme i stua kan du flytte og ordne med ting selv, i butikken er det butikkeierne som bestemmer, ikke du. Jeg er sikker på at det er mange butikker som gladlig lar deg få låne en sub for å teste litt hjemme, det kalles god service, og butikkene ønsker å gi så god service som mulig. Lykke til med sub valget ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •