Dynavoice Challenger serien

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer trulsd sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice Challenger serien

Hei!

Jeg har sett litt fram og tilbake på forholdsvis rimelige høyttalere, er jo helt sinnsykt mye å velge i. Har etterhvert blitt nokså interresert i Dynavoice, ettersom de har fått god kritikk i ett par tester, og prisen er absolutt overkommelig. Jeg lurer på om det er noen som har noe erfaring med merket? Gode og dårlige.

Pakken jeg vurderer er DENNE.
    Prisen er svært god for hele pakken, med tanke på at bare frontene ligger fra 1800 til 2500 i norge. Med lavere svensk kurs blir det hele billigere også. Ca. 2700 norske levert til nærmeste svenske postkontor.

Eneste minuset er altså at jeg må til sverige for å hente dem, men en harrytur blir sikkert bare koselig.

Takk for tilbakemeldinger som måtte komme :grin:

Newcomer MuD sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Eg kjøpte meg Dynavoice M-85 og C-6 for ein liten stund siden, og eg er imponert att det går ann og få så mye for så lite penger! når eg skulle kjøpe nye fronter så vurderte eg Dali Concept 8-10 og Yamaha NS-777, men eg måtte bare ha dynavoicen når eg fikk høre dei! Store tunge Solide kasser med kvalitets elementer. samme med center høytaleren og! Nydelig lyd. men eg anbefaler deg og ha ein stor bil når du henter dei

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

heihei

Jeg har den billigste høytalern fra Dynavoice. (Dynavoice F6 magic) Og de spiller nydelig!=) Kjempe fin lyd og i tillegg leverer den tung og fin bass=) Utrolig at de bare koster 900 kr:P Jeg tror nok M-65 er enda en go del bedre enn F6 magic

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •