Bi-polar som bakhøyttalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bi-polar som bakhøyttalere?

Hei.
    Jeg er på utkikk etter nye bakhøyttalere. Men er veldig usikker på hva jeg skal velge. Pga innredning og div. er det litt vanskelig å plassere en bokhylle høyttaler. Har derfor vurdert en type høyttaler som kan henges på veggen. Eneste alternativ er over sofaen, som er plasert helt inntil bakveggen. Vet ikke helt hvordan det vil utarte seg.

Vis dere mener det vil gi et godt resultat med "vegg høyttalere". Så er jeg også usikker på hva som er best. Vanlige "flate" høyttalere til å henge på veggen eller bi-polar? Har ikke erfaring med bi-polare høyttalere fra før, så vet ikke hvordan de vil være egnet til det her tilfellet.

Har kikket litt på Klipsch Synergy S2. Det er vist en "trykkammer" høyttaler, vet ikke om det er noen negative sider ved det?

Håper det er noen som har erfaringer og tips og komme med. Er også glad for anbefalinger av høyttalere. De skal helst ikke koste over 3000 kr.

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne du lagt ut et bilde av rommet ditt? Litt lettere å hjelpe da

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har desverre ikke noe kamera tilgjengelig. Men kan evt. se om jeg kan få lånt et eller noe.

Har kikke på testen Lyd & Bilde gjorde av Synergy F-2 systemet (http://www.lydogbilde.no/index.php?c...Z&testid=1864). Hvor S-2 ble brukt som bakhøyttaler. Det blir nevnt at tanken er at denne skal plasseres på siden for å skape et difust lydbilde. Og jeg vet ikke hvordan den da vil være egnet til å plasseres bak, sånn som jeg har tenkt (må pga. utseende på rommet).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen som har noe erfaringer/meninger?

Hovedsaklig lurer jeg på hvordan bi-polare høyttalere egener seg som bakhøyttalere? Så hadde vært behjelpelig og hørt fra noen som evt. har gode eller dårlige erfaringer med det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •