offisiell tråd CV ve-serien - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 19 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19
Viser resultater 361 til 366 av 366
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe var det jeg stusset på også. 2 små nad forsterkere kan ikke kalles mye effekt. Hadde det dog vært 2stk 218 eller 208 hadde det ihvertfall vært litt mer å skrive hjem om når det gjelder nad.

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-taggis
    di spiller synnnnnnnnnsyyyyykt høyt og rått med så mye krefter på, høre ve12f på NAD 372 og NAD 272 brokoblet, og det spillte helt rått og høyt. Hva syns du det spiller CV-Marius?
    Jo, det spiller "rått og høyt", Oberon forsterkerne får ialfall det beste fram i dem, lett

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo. har C.V ve12f. men har problem med å plassere dem :P noen som kan gi noen tips? rommet er 4,65m * 5m har høyttalerne på den korteste siden.
    Takker for svar(:

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-taggis
    di spiller synnnnnnnnnsyyyyykt høyt og rått med så mye krefter på, høre ve12f på NAD 372 og NAD 272 brokoblet, og det spillte helt rått og høyt. Hva syns du det spiller CV-Marius?
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    Det var jo ikke mye effekt
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Hehe var det jeg stusset på også. 2 små nad forsterkere kan ikke kalles mye effekt. Hadde det dog vært 2stk 218 eller 208 hadde det ihvertfall vært litt mer å skrive hjem om når det gjelder nad.
    Men halloen folkens! Det er vel nok effekt til et par CV! ht med 12"? :shock:

Jeg har selv CV! V-12F på brokoplet Nad c372 og c272, og jeg kan ikke vri volumknotten mer enn max til kl.10 før jeg vrenger basselementene!

Man trenger jo ikke akkurat å starte et kjernekraftverk i stua for å drive noen ynkelige lettdrevne CV! høyttalere... ;-)

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Men halloen folkens! Det er vel nok effekt til et par CV! ht med 12"? :shock:

Jeg har selv CV! V-12F på brokoplet Nad c372 og c272, og jeg kan ikke vri volumknotten mer enn max til kl.10 før jeg vrenger basselementene!

Man trenger jo ikke akkurat å starte et kjernekraftverk i stua for å drive noen ynkelige lettdrevne CV! høyttalere... ;-)
    Tror ikke du kan vri volumknotten noe mer eller mindre om du hadde hatt en forsterker..

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Tror ikke du kan vri volumknotten noe mer eller mindre om du hadde hatt en forsterker..
    Der tar du feil, med samme plate/film på kunne jeg vri volumknotten over kl.12 med bare c372'en før jeg vrengte basselementene...

Og det sier seg da selv at med 2x350w så driver man ht'ene lettere enn ved 2x150w ;-)

Side 19 av 19 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •