offisiell tråd CV ve-serien - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 19 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 366
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av **dp**
    okey, og det sier du? jeg kan si at jeg er 20år.. vedder 50kroner på at du enten er 35år og singel (ingen holder ut med idioter vet du...) eller så er du 14år og wannabe old..

det ble visstnok bytte spole på mellomtonene og alt på delefilteret ble visstnok også byttet, hva vet jeg om at forrige eier faktisk gjorde dette? mine al1002 er solgt, og jeg sitter her med 1515.. så du burde vel egentlig holde kjeft?
    Hmm les hva du selv skriver. Å viss du har en liten antydning til intelligens. Så ser du hvem som er idioter her Er 17 år jeg. Å er ikke noe wannabe old. Haha. Berre sånn som en 17åring burde være. Og du burde vokse opp:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV_Marius
    Du tar feil cerwin, at det jeg har er best? Hvor latterlig er ikke det.

fabian;
    Han driter seg jo ut hele tida... må være totalt blottet for selvinnsikt den karen der..

Har det ikke vært tåpelig hele tida da Revox? :-D
    Hmmm du snakker om deg selv ja? Vi snakker om naturlig avrundet basser å du begynner å snakke om lett papp membran. Haha. Hvem driter seg ut her?

Newcomer Taskeladdn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høy underholdningsfaktor på denne tråden =)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten så va jeg nettopp å kikka på spolen til CLSC 215 bassene og 1515. Spolen på CLSC 215 er noen få mm større. Å siden det er bare 1 så er det klart bedre med 2 som i DC. Det er også mange mer fordeler med 2. Så den der burde dere som mener den i CLSC er bedre ta tilbake

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Taskeladdn
    Høy underholdningsfaktor på denne tråden =)
    Jepp. spesielt når der er 2stk som alltid må komme med fjortiss kommentarer å legge opp til krangling. Når noen prøver å diskutere seriøst for å finne ut hva som er rett osv. Menmen. Det er jo litt artig da.

Active
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CerwiN-
    Forresten så va jeg nettopp å kikka på spolen til CLSC 215 bassene og 1515. Spolen på CLSC 215 er noen få mm større. Å siden det er bare 1 så er det klart bedre med 2 som i DC. Det er også mange mer fordeler med 2. Så den der burde dere som mener den i CLSC er bedre ta tilbake
    fortell meg;

Hvorfor er det bedre med to?

Var CLSC spolen lengre enn DC spolene?

Hvordan "bare så" du på spolene?

Active
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. spesielt når der er 2stk som alltid må komme med fjortiss kommentarer å legge opp til krangling. Når noen prøver å diskutere seriøst for å finne ut hva som er rett osv. Menmen. Det er jo litt artig da.
    hva prøver du på?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Les på profilen til **dp** da. Det er ikke bare bare å få en høyttaler til å spille høyere ved å skifte ut litt ting på delefilteret. Skjønner? Så nei. Du som driter deg ut. Å jeg har spurt 2 personer om hvor gamle de er. CV marius og **DP** Og med det med veldig god grunn at de er useriøse og diskuterer som barnslige fem åringer.
    Jeg har faktisk lest det.. HVA **** vet du egentlig om at de spiller høyere eller ikke.. jeg vet ikke det, men jeg legger meg heller ikke opp i det!

I følge deg så har jo delefiler så sykt mye å si.. Som jeg sa i det forrige innlegget så hvorfor ikke?

Og Hvorfor skal du hele tiden fortelle at folk driter seg ut?? Jeg er kanskje ikke den mest seriøse her, men du er ikke noe bedre enn noen andre her. Og please ikke legg deg opp i alder noe mer, det er så sykt barnslig!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Jeg har faktisk lest det.. HVA **** vet du egentlig om at de spiller høyere eller ikke.. jeg vet ikke det, men jeg legger meg heller ikke opp i det!

I følge deg så har jo delefiler så sykt mye å si.. Som jeg sa i det forrige innlegget så hvorfor ikke? !
    I følge meg så har delefilter så sykt mye å si? Noe eksempel hvor jeg har skrevet det? Har bare skrevet at det litt å si for hvordan lydkvaliteten er og sånt. Ikke noe mer. Så slutt å overdriv nå. som vanlig:razz:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva vet jeg? Jeg vet at det skal mer til enn bare det. Å dessuten hva hjelper det å fixe på delefilteret viss elementene ikke tåler mer enn for eksempel 127 db. Då kan ikke du få dem til å spille 130 db ved å fixe på delefilteret. Eller kan du det? :shock: Mye erfaring med hifi?

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden er et prakteksempel på hvordan vi ikke vil ha det på AVforum. Legg bort alt som heter personangrep. Diskuter sak.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I følge meg så har delefilter så sykt mye å si? Noe eksempel hvor jeg har skrevet det? Har bare skrevet at det litt å si for hvordan lydkvaliteten er og sånt. Ikke noe mer. Så slutt å overdriv nå. som vanlig:razz:
    Det er du som overdirver her.. Hver eneste gang du forsvarer en høyttaler så legger du til at delefilteret er så bra+ at kassen er mye bedre! Å finne eksemper på det er en lett sak, så lett at jeg ikke gidder en gang for det er i alle diskusjoner du er med i!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av **dp**
    hva prøver du på?
    Diskutere seriøst å få andre til å gjøre det samme vel:???:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva vet jeg? Jeg vet at det skal mer til enn bare det. Å dessuten hva hjelper det å fixe på delefilteret viss elementene ikke tåler mer enn for eksempel 127 db. Då kan ikke du få dem til å spille 130 db ved å fixe på delefilteret. Eller kan du det? :shock: Mye erfaring med hifi?
    HVA SÅ??? Du sier jo hele tiden at vi ander her ikke har peiling og ikke vet hva vi snakker om og at vi gutta som er 3år +++ eldre enn deg skal vokse opp. Hvis du vet så mye bedre og er så voksen hvorfor svare du med samme tone da?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er du som overdirver her.. Hver eneste gang du forsvarer en høyttaler så legger du til at delefilteret er så bra+ at kassen er mye bedre! Å finne eksemper på det er en lett sak, så lett at jeg ikke gidder en gang for det er i alle diskusjoner du er med i!
    Nei. Men hvorfor skulle ikke innholdet til en høyttaler ha noe å si for hvordan den spiller? Tror du det er bare element kvalitet som har noe å si eller? Delefilter, Kabinett, element alt det er bedre på DC serien enn CLSC for eksempel. Sånn er det. Det heter fakta. Det er en mer påkosta serie en CLSC og CLS. Samme med AL serien. Det er de to seriene som er mest påkosta og best kjent for go lyd. DC og AL serien.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HVA SÅ??? Du sier jo hele tiden at vi ander her ikke har peiling og ikke vet hva vi snakker om og at vi gutta som er 3år +++ eldre enn deg skal vokse opp. Hvis du vet så mye bedre og er så voksen hvorfor svare du med samme tone da?
    Dere sier jo akkurat det samme:shock: Viss dere er så mye eldre så burde dere vel kunne å diskutere skikkelig vel? Men nok om det.. Tror moderatoren har fått nok av dritt slenging her inne.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei. Men hvorfor skulle ikke innholdet til en høyttaler ha noe å si for hvordan den spiller? Tror du det er bare element kvalitet som har noe å si eller? Delefilter, Kabinett, element alt det er bedre på DC serien enn CLSC for eksempel. Sånn er det. Det heter fakta. Det er en mer påkosta serie en CLSC og CLS. Samme med AL serien. Det er de to seriene som er mest påkosta og best kjent for go lyd. DC og AL serien.
    Hvorfor begynner du med meg, Hva jeg mener om dette har ikke noe å si.. Hvis du ser så påstår jeg ingenting.. Jeg har ikke sagt at det stemmer det som dp sier.. Jeg sier bare at du er veldig fiksert på enkelte ting, og når du endrer mening så nekter du når det blir brukt mot deg!

Newcomer ShyFx sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Cerwin Vega VE-15F

Et bilde av VE-15F, ikke så bra men.

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ShyFx
    Et bilde av VE-15F, ikke så bra men.
    Har det bilde på min pc også, men får det ikke inn her

Active
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Diskutere seriøst å få andre til å gjøre det samme vel:???:
    da kan du svare meg på spørsmålene som jeg spurte deg litt lenger opp...?

fortell meg;

Hvorfor er det bedre med to spoler?

Var CLSC spolen lengre enn DC spolene?

Hvordan "bare så" du på spolene?

Side 15 av 19 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •