Helicon 400W CH

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Helicon 400W CH

Heisann, har hatt en auksjon i 15 dager nå, men liten interesse, så tenkte jeg kunne poste en helt upassende post her og spørre om noen er interesserte før jeg skifter medium for salg ?
    Info her

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Intressert e jo en alltids i disse snart kommer ferie og skattepenger tidene.... En demo kunne ihvertfall vært greit så jeg kunne gjort meg en formening om dem... Send meg en pm så kan vi snakkes ;-)

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, spørs hvor lenge denne tråden blir liggende før moderatorene finner den

Når det er sagt så synes jeg det er merkelig at du ikke har fått flere interesserte på de. Synes det var en bra pris.
    Men uansett hvor billig det er, så er det fortsatt mye penger, så da blir det automatisk vanskeligere å få solgt ting. Det er hvertfall min erfaring...
    Mitt tips er å annonsere overalt (finn.no, lydogbilde, hifisentralen etc.) og vente med litt is i magen. Hvis du kan da..

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen er riktig den, man får få høyttalere som matcher til prisen. Det er som Perminator sier fortsatt en del kroner for de fleste, samt at dette ikke er den beste årstiden for salg. Er nok derfor du ikke har solgt de ennå. De kommer nok en luring som skjønner at det er bra pris etterhvert skal du se

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, satser på det

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden eg e en av de få intresserte her, så har eg jo selvfølglig noen spørsmål... ;-) Hvordan er disse å plassere da eg ikke kan ha så veldig stor avstand til vegg bak? Noen som har kjennskap/erfaring med dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Min erfaring er at noen synes at Helicon kan være litt for sprek i bassen. Derfor liker mange å ha godt med luft bak. Personlig har jeg forlesket meg i heliconbassen og har ikke hatt mer enn en 50cm avstand fra veggen. Syns de dog de er mye mer plasseringsvennlige enn mine tidligere høytalere (BW603S3) når det gjelder det generelle lydbildet. Vinkling er vel heller ikke anbefalt av mange. Men her er det vel bare å eksprementere litt ved en eventuell demo

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hbjerkenes
    Min erfaring er at noen synes at Helicon kan være litt for sprek i bassen. Derfor liker mange å ha godt med luft bak. Personlig har jeg forlesket meg i heliconbassen og har ikke hatt mer enn en 50cm avstand fra veggen. Syns de dog de er mye mer plasseringsvennlige enn mine tidligere høytalere (BW603S3) når det gjelder det generelle lydbildet. Vinkling er vel heller ikke anbefalt av mange. Men her er det vel bare å eksprementere litt ved en eventuell demo

Demo ja, snart helg? Er d ikke? ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det vettu

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er fortsatt til salgs folkens, let me know om dere er interessert og legg gjerne inn bud

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •