energy senter/front

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

energy senter/front

Har to Energy e:XL-26 front, som jeg tenkte å supplere med energy senter(jamo fra før), har vel ikke tenkt over det før, men etter hva jeg har lest meg til på forumet her er det en stor fordel å ha like front/senter. Har tittet på den nye Take serien til Energy(TWR, LCR, FPS) og synes den er så stilig at jeg vurderer å bytte ut fronthøytalerne også. Så nå lurer jeg på om noen her på forumet har noe info/erfaring med denne serien. Har ikke funnet mye på nettet men det som er, er positivt.
    http://www.soundandvisionmag.com/art...&page_number=1 Er det noen her på forumet som har erfaring med denne serien, eventuelt anbefalinger i samme gata, design er ganske viktig når jeg skal bytte ut høytalerne denne gangen. De skal passe til min nye pana pv60, er også lettere å overbevise min bedre halvdel om at jeg trenger nye høytalere da. Har yamaha rxv-750, og en phobos sub til å ta seg av bassen. Takk

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke erfaring med take serien, men har hørdt på act serien som bli i "samme gata" og de fungerte overaskende bra str tatt i betraktning. Det er en stor fordel å ha samme høytaler serie ihvertfall i front! Hørte forskjell med Veritas som front og Conssieur serien som senter når jeg hadde det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •