Verdi på B&W DM603

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Verdi på B&W DM603

Jeg har et par B&W DM603 jeg vurderer og selge, men har ikke filla peiling på hva jeg skal ha som prisidé. De er ca 10 år gamle og jeg har hatt de fra de var nye. De har ingen skader el.l.

Hva kan jeg forvente for de? Vil jeg i det hele tatt få de solgt til en fornuftig sum eller skal de ta turen til Grønmo sammen med annet rask jeg har etter flytting?

Larsabal

Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Jeg ga 4000 for et par 603 S3 som var litt over et år gamle. Dette syntes jeg var billig.

Avhengig av hvor strøkene dine er så ville jeg tippe på at en pris på 2500 - 3000 kr ikke er så galt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mskjold
    Hei.
    Jeg ga 4000 for et par 603 S3 som var litt over et år gamle. Dette syntes jeg var billig.

Avhengig av hvor strøkene dine er så ville jeg tippe på at en pris på 2500 - 3000 kr ikke er så galt.
    I'll second that. :-)

Om de er i orden er de iallefall ikke klare for Grønmo enda. Trenger ikke være kosmetisk tipp-topp så lange alle elemnter er OK.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •