Hjelp til valg av subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Hjelp til valg av subwoofer

Heisann :wink: Jeg skal til å kjøpe meg sub, men vet ikke hva jeg skal kjøpe :neutral: Prisen skal ligge rundt 2-3000,- Den skal kunne bli brukt til både film og musikk. Musikken jeg hører på er for det meste techno eller musikk med myye bass :wink: Takker for alle svar

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du kjøpe brukt? I denne prisklassen ville jeg snuset litt på muligens Audiopro brukt.

Jeg var kjempe fornøyd med min, og solgte den skambillig pga. overflod av utstyr som ikke ble i bruk etter oppgradering. Min Audiopro 10" m. AceBass2 gikk for 2000,- Denne var helt klart verdt iallefall 3.

Mye subwoofer for pengene.. bare et tips!
    Nytt i denne prisklassen vet jeg ikke hva som gir mest for pengene..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sv:

jepp, skal vurdere det jeg har også sett en del på cerwin vega v12s og cerwin vega clsc 12s.. men er ikke helt sikker enda. De ser vertfall veldig bra ut synst jeg. Jeg har ikke hat noen skikklig sub før.. så fornøyd blir jeg sikkert uansett hva jeg kjøper:P men vil selvfølgelig ha det beste:P

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cerwin Vega er sikkert godt alternativ dersom du skal ha nytt i denne prisklassen. V12 går vel ikke noe særlig dypt, verken på papiret eller i rommet det blir satt i etter min oppfatning iallefall.. så jeg tror jeg ville droppet iallefall denne så sant du prioriterer litt film. Har du mulighet for å lytte til dem, er jo det best da? :wink:

Uansett, brukt audiopro har blitt min favoritt i denne prisklassen, selvom jeg ikke har testet alt.. har noen testet alt?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ok

jada jeg kan stikke innom den lokale hifiklubben i ålesund der får jeg vel høre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •