Infinity, Hva mener folk om de? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe..nei de har ikke så aller verst lyd. Går t.o.m. an å ta av frontstoffet :!: Det formelig oser kvalitet :wink:

Bruker splitter i lydutgangen på PC'en, så jeg kjører faktisk to par. Godlyd! Litt kjedelig at de har forskjellig farge (1998; grå "datafarge", 2003; sort, akkurat som PC'en).

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine er grå "datafarge". Jeg bruker stort sett headsett med mic uansett så....

Active Idiss sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, en kompis av meg hadde sånne Infinity PC-høyttalere før, ikke den råeste lyden men veldig på til å følge med den IBM pc.......

Idiss

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe av grunnen til at Infinity kanskje ikke har bra rykte over alt er at de dumpet prisen på Kappa serien da disse gikk ut.
    den ble halvert (for så å koste det samme som resten av verden...) dette førte til at mange kjøpte disse for å få "et dyrt anlegg" de solgte comboer på HK forst og infinity....
    Ikke lurt, men det ble gjort.
    Hadde 15 sub med et SM element, noe av det råeste jeg har hatt til å lage romling og magefølelse, dog hang den meget dårlig med i svingene, men morro var det.
    Må dessuten få si at jeg også har hørt denne ML, Epsilon komboen og det er mitt Hi-Fi nirvana, RÅTT!!!!
    Dukker disse høytt. opp for salg så tar jeg opp et forbrukslån!

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen har oppfattet lyden av Epsilon som ubehagelig så må det være noe radikalt galt med oppsettet. Det er en parametrisk eq med høyttalerne. Det er fort gjort å stille denne fulstendig galt inn. Det kan være årsaken til at det ble galt.

Newcomer R.Y sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Infinity har jo som kjent sneket seg inn på "billigmarkedet". Tror de har vunnet litt terreng rent omsetningsmessig på verdensbasis, men tapt litt blandt de mest puritanske. Jeg hørte Kappa ett eller annet (3-kantet) med 12 tommer tror jeg det var for en del år siden. De sugde bigtime! Men så hørte jeg Epsilon på Mark Levinson/Madrigal-oppsett. Da var jeg en liten tur i paradis. Jeg mener at Infinity kan hvis de vil, men det er ikke bestandig de vil.

Jeg hørte forresten et par ProAc Reference ett eller annet her om dagen (prislapp 170 000/par) på mer enn en kubikkmeter effektforsterker (batteridrevet) fra Jeff Rowland. Der var det ikke så veldig mye å sette fingeren på nei :P
    Er uenig i at kappa suger bigtime spesielt vist det er snakk om 8.2 eller 9.2. Må også si at det er utrolig dyp og kraftig bass i disse. Etter min mening spiller disse høyttalerne med stor kraft, overbevisning og spillerglede.
    Parsound CD1. Parasound JC2. Parasound JC1. B&W 800N.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    helt uenig jeg og.har 8.2i,7.1i og kappa video.låter nydelig.er det forbaska oppkjøpet av harman konsernet som gjorde infinity konevennlig.føkk kona,leve kappa.:-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •