Er det noen som har noen erfaringer om Infinity Beta 50? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ok.. Ja det kan være mulighet for det... Årsaken til at jeg skal kjøpe de er at jeg har kjøpt noen B&W DM 603 S2... Syntes de spillte jævlig fint.. Men jeg syntes det ble litt for fint.. Og for lite trøkk... Men er det kanskje bedre å kjøpe en sub?

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En sub kan løse mange problemer hvis den er godt plassert.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja.. Men.. Så er det litt begrensa med plass til den subben og da...

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ 12 som selges hos fyndborsen er ikke spesielt stor og har fått mye skryt her på forumet.

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Det tror jeg var godt beskrevet. Det gjør at de fungerer bra til hjemmekino og rock og dårlig til alt annet. Var det ikke det Lyd&Bilde også konkluderte med da de testet Beta?
    Det lyd og bilde konkluderer med er ikke noe jeg tar veldig seriøst, og dessuten var det min subjektive mening, noe du ikke kan ta fra meg eller prøve å forandre på! :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja.. Men jeg skal ikke bruke så mye mer penger.. Enten så må jeg bytte de høytalerene mine.. Og/ Eller kjøpe en sub til 1000-2000 og så selger jeg min gamle jamo sub..

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det valget er jo egentlig helt opp til deg selv. Vil du ha nye høytalere eller ny sub???

Newcomer Håvard90 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halloisen..

Jeg mener beta er en god høytaler.. mye på grunn av at den er svært nøytral. På grunn av at høytaleren har CMMD elementer skal lyden være så lite farget som mulig. At Beta 50 har mye og rumlete bass kan ikke jeg helt forstå? Må i så fall være dårlige innstillinger fra butikk. Jeg personlig liker lyden veldig godt, men lyd er subjektivt. En ting er sikkert, du trenger mye effekt for å få det til å spille bra...

Å sammenligne Infinity Beta med Cerwin-Vega var nesten litt skremmende.. Beta er ingen fjortizz høytaler.. Men igjen, lyd er subjektivt.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er min mening om Beta 50:

Min referanse i prisklassen, som utkonkurerer f.eks BW 604s3, Dali Concept 8 og tildels Patos!

Men de krever solid forsterker!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Nå står det mellom Infinity bet 50 og QLN 604 mkII. Er det noen meninger forslag?

Og er min pioneer vsx 1014i sterk nok oppgitt (120*7 watt) til å spille disse høytalerene?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke den forsterkern noe spessielt. Men vet at Pioneer ofte oppgir litt tvilsom effekt... Men kan jo gå.. Ikke vet jeg. Vet at Onkyo passer Infinity veldig bra.

Newcomer Håvard90 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Kjenner ikke den forsterkern noe spessielt. Men vet at Pioneer ofte oppgir litt tvilsom effekt... Men kan jo gå.. Ikke vet jeg. Vet at Onkyo passer Infinity veldig bra.
    Kan skrive under på at onkyo og infinity er bra match. Men tror Pioeere'n blir i svakeste laget for infnity alene.. Hvor stor strømforskyning hadde den?

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Håvard90
    Halloisen..

Jeg mener beta er en god høytaler.. mye på grunn av at den er svært nøytral. På grunn av at høytaleren har CMMD elementer skal lyden være så lite farget som mulig. At Beta 50 har mye og rumlete bass kan ikke jeg helt forstå? Må i så fall være dårlige innstillinger fra butikk. Jeg personlig liker lyden veldig godt, men lyd er subjektivt. En ting er sikkert, du trenger mye effekt for å få det til å spille bra...

Å sammenligne Infinity Beta med Cerwin-Vega var nesten litt skremmende.. Beta er ingen fjortizz høytaler.. Men igjen, lyd er subjektivt.
    Mente ikke Beta 50 spesielt, snakket om infinty generelt sett... Men for all del, fattern har infinity han, tror de er 20 år gamle men spiller fortsatt jævlig bra...

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt Infinity Beta og synes dem er en skam i forhold til hva Infinity har levert for noen år tilbake.. Jeg ville helt klart, ikke kjøpt dem. Det kommer selvfølgelig ann på øret som hører, men jeg mener dem mangler det meste... Hadde helt klart valgt noe annet.

Sitat Opprinnelig postet av Krispo
    Ok. Nå står det mellom Infinity bet 50 og QLN 604 mkII. Er det noen meninger forslag?

Og er min pioneer vsx 1014i sterk nok oppgitt (120*7 watt) til å spille disse høytalerene?
    QLN 604

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •