Er UsCARVOR 12" fra netthandelen bra? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du fremdeles Proson høytalere?
    Kan være noe med kablingen eller prøve om det er likt med et annet sett høytalere.

Newcomer straatveit sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fremdeles proson ja...skal prøve å teste litt...noen som har noen forslag til hva jeg kan stille på?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å bytt om høyre/venstre kabel så ser du om du får samme ulyd i den andre høyttaleren. Får du det er det forsterkeren eller signalet til den som har et problem.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde akkurat å skifta om, og den samma lyden kommer nå i den andre høytaleren. Finkuttet litt på ledningene osv også. Men den kommer kun hvis jeg har det på et ganske høyt volum og lave frekvenser. Har phase noe og si? Den står nå på normal.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er lyden der hvis du ikke har sub'en og spiller like høyt?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er der ennå hvis jeg kun skrur av subben, men den var der ikke før jeg koblet den til. Så jeg regner med at den ikke er der hvis jeg kobler direkte mellom forsterker og høyttaler.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å koble sub'en helt fra slik at du evt. kan eliminere den som feilkilde.

Dersom du fortsatt har ulyden er det noe muffens med forsterkeren din. Dersom du har skrudd opp bass, kan årsaken rett og slett være at forsterkeren går tom for strøm, det kan også gå utover diskantene etterhvert.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Beklageligvis er nok ikke dette et av de billigmerkene som faktisk yter noe som helst. Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt det tilbake så fort som mulig. For det er faktisk skikkelig dårlig 900,- er det ikke verdt, med mindre kassa den kommer i er av gull!
    hehe, litt enig der,det jeg har kjøp på netthandelen pleier ikke å være av den beste kvaliteten, hvis du har fått den så gjerne skriv hva du syns om den :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt morsomt er det å bla i gamle postinger, undertegnede har gått til innkøp av Nad 720 reciver, jeg hadde allerede et sett med Dali concept 6 høytalere, på musikkrprøvde å bruke til å spille musikk med.
    musikkanlegget mitt blir drevet av en nad 3030. Å få seg til å si at en dårlig 8 tommer spiller bedre enn en dårlig 12 tommer da vet man ikke egentlig hva man sier (man har bare litt munndiare) jeg har prøvd denne greia fra fra netthandelen, og den spiller faktisk vel så bra som min dali 10 tommer, er det noen som vil bytte?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •