Focal - "Ca. 20 nye modeller" - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 9 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 176
    Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har pratet med Andre i dag og fått siste nytt da?? Sitter på jobb uten mulighet til å ringe, og mailadressen til hifihuset er jo som kjent "kontakt_oss_pr_telefon..."

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pratet med dem nå og siste nytt er at det kommer mandag i neste uke. De var veldig lei seg fordi det ikke hadde kommet i dag som de hadde regnet med...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Pokker heller da... Jeg som igjen så frem til å få lyd bak igjen! Er ikke så lett å smøre seg med tålmodighet når tuben med det er godt brukt en mnds tid :roll:

Tar vel fort enda en uke også da vel... :neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor mandag?Pratet også med Hifihuset i dag og de bare håper at det vil komme en sending neste uke,men egentlig hvet dem ikke mer enn oss tror jeg.
    Fikk også vite at ikke alle mod vil være på plass når første sendingen til Norge kommer,vilke mod som ikke er med viste de så klart heller ikke.

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle tro at de ikke hadde komunikasjon med sin levrandør i det hele tatt:?:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet, slik jeg har forstått Andre, er at Focal (og sikkert resten av Frankrike) har fellesferie i august, og derfor fikk han ikke tak i noen som pratet engelsk der nede før nå i forrige uke. Pratet med ham etter jobb i går, og da hadde han hvertfall fått bekreftet fra Focal at ting var sendt avgårde på fredag, så da er det jo et håp om at de snart er på plass...

Får bare krysse fingrene på at speditør og tollvesen ikke har sirup i hekken og tar raskeste vei til vollsveien nå da :-D

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, leveringssituasjonen av disse høyttalerne passer ikke under de tekniske fora, så vennligst opprett en ny tråd om dere ønsker fortsette den diskusjonen.

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er vel mer hensiktsmessig å informere om når høytalerne er kommet i utstilling/ demo. Alt annet blir veldig spekulativt :???:

Jeg henger på Andrè og skal gi dere tilbakemelding så fort jeg har fått en demo

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å bytte ut hele oppsettet med den nye Chorus V serien, alternativt bare bytte bakhøytalerne fra SR800 S til SR800 V. De virker jo litt mer diskret i utførelsen samt at de er bipolare. Er veldig spent på å høre hvordan denne nye serien låter og ikke minst hvordan de ser ut i real life. Fant litt info om høytalerne på denne svenske nettsiden.

http://www.plaudio.com/nyheter.secti...t8d1bf699.html

Nya Chorus 800 V spelar med ett djup, pondus och punch som den gamla Cobalt S-serien inte var i närheten av

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig med tester ja. Noen som har funnet noe skrevet av folk som ikke er ansatt i focal eller forhandler(eks. et eller annet land som har fått disse og fått testet dem)? Gjerne litt utfyllende med info om hver av modellene...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har Andrè fått inn et parti fra Focal med diverse 800 V. Tipper det er klart for en lytterunde til uka Sikler litt på 826 V. Pen sak! Spent på lyden.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innbytte på gang? Lurer på hvor mange 816s André kommer til å få inn?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Innbytte på gang? Lurer på hvor mange 816s André kommer til å få inn?
    Tja, uvisst. Er egentlig godt fornøyd med 816S, men hvis 826 V overasker er det ikke umulig Pris er også en faktor opp i det hele. Liker designet på 800 V serien, men er vel og merke litt skeptisk til acryl-toppen. Har hatt Mirage høytalere tiligere med pianolakk. Disse toppene var forholdsvis "ripevennlige" og kunne poleres. Usikker på acryl. Kan nok være lurt å legge på noe beskyttelse ved festlige anledninger samt gi klar beskjed til bedre halvdeler at blomsterpotter og sterarinlys er uaktuelt. Likte godt ebony fargen. Sokkel løsningen som er i aluminium og som løfter høytaleren litt opp fra gulvet var også en kul greie. Sikkert funksjonelt i forhold til en av bassportene som er rettet nedover. Grillene var noe spisse (trekantete). Ut fra det jeg ser i katalogen ser bakhøytalerne (SR 800 V) veldig nice ut. Sorte og etter min oppfatning noe mer beskjedene enn Cobalt SR 800 S.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Andre fredag forrige uke for å hente sr800v som jeg har bestilt. Dessverre var det ikke hele serien som hadde kommet. Manglet fortsatt sr800 og sw800 hvertfall.

Resten av chorus V serien overrasket meg derimot veldig positivt vedr utseendet. Jeg trodde også at de var ekstremt spisse utfra bildene i katalogen, men de var mye penere når man så dem "live". Selv samboeren min som var mest negativ til utseendet syntes de var ganske pene, så katalogen bør ikke skremme noen fra disse

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shooter
    Var innom Andre fredag forrige uke for å hente sr800v som jeg har bestilt. Dessverre var det ikke hele serien som hadde kommet. Manglet fortsatt sr800 og sw800 hvertfall.

Resten av chorus V serien overrasket meg derimot veldig positivt vedr utseendet. Jeg trodde også at de var ekstremt spisse utfra bildene i katalogen, men de var mye penere når man så dem "live". Selv samboeren min som var mest negativ til utseendet syntes de var ganske pene, så katalogen bør ikke skremme noen fra disse
    Enig med deg! Fikk du pris på SR 800 V? Vurderer disse selv.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk ikke spesifisert pris nei. Kjøpte ganske mye og konsentrerte meg om å få en pen pakkepris. Selv om det er godt med prutningsmonn hos André så er det såpass at samboeren la ned innkjøpsstopp etter dette... Men med bl.a. sw908 så kan man jo ikke forvente annet da

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Link til liten test av den minste gulvstående høytaleren i den nye Chorus 800v serien: Chorus 816v

http://66.249.93.104/translate_c?hl=..._816_v_1.shtml

Pratet med Andre i dag og fikk kjøpt det siste paret med 826v (til god intropris) han hadde inne nå til neste levering kommer i slutten av oktober. Han hadde solgt helt utrolig mange høytalere allerede i denne serien.

Skal bli gøy å få spilt disse inn, har på feelingen at det er en særdeles god høytaler til prisen. :-))

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir moro å høre hva du synes! Og bilder live hadde vært snæks...

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal legge ut inntrykk og bilder straks de kommer i hus. De blir sendt i dag med tollpost så i midten av uken som kommer burde de være oppkoblet og godt i gang med innspillingen.

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hva 816v vil koste på hifi-huset?

Side 6 av 9 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •