Noen som har erfaring med Eltek sine byggesett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har erfaring med Eltek sine byggesett?

Har vært hos Eltek og hørt på S23 med C11 og S33 og C22 noe som imponerte stort. Noen som har erfaring med disse? www.dynabel.no

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke akkurat med det settet der, men det er jo hevdet over enhver tvil at man for veldig mye for pengene når man bygger selv etter gode oppskrifter...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke kjent med akkurat de der. Men jeg har sett X antall phobos subber fra dynabel, og det gir et veldig godt resultat for pengene!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har en phobos sub som jeg bygde selv. Selve byggingen er vel egentlig ikke så vanskelig, hvis man ikke har ti tommeltotter. Bare vær sikker på at du har tilgang til en skikkelig sag, Du greier ikke å sage rett nok med en sirkelsag for hjemmebruk for eksempel, jeg dro ned til den lokale byggmakker butikken og sagde sidene der på byggsagen deres. Det er også viktig å ha god plass å jobbe på. :neutral:

Newcomer MR.Polyglass sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker 2 stk c11 som fronter i et stereo oppsett, har bare gode erfaringer med høytalerne, men det er en ting du bør passe på når du bygger, bassreflex rørene som følger med skal kappes ned og skjøtes sammen med tape, men for all del ikke bruk tape som det står i byggebeskrivelsen pga tapen gir etter av all vibrasjonen i kassa og den innerste biten siger ned og det blir tett. jeg brukte kontakt lim + små plast remser fra en brus flaske til og lime på røret, bitene limes i lengderetningen på utsiden av røret som forsterking, husk og lim selve skjøten med, så om du skulle finne på og bygge så vet du dette, sikkert litt rotete forklaring dette :S

Ellers kan jeg si at ht fortener en god forsterker og det som overasker meg er hvor høyt man kan spille med dem, c11 er en knall center/front/bak ht.

Jeg har desverre ingen erfaring med de øvrige modellene du nevner.

Lykke til med ht kjøp da!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •