Beste stereo-høyttalere til 15-20k - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 64 av 64
    Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    vel jeg har koblet på et flust av forsterkere, og når mellomtone er "himmelsk" mye bedre ved det samme man skifter høyttalere, er høyttaleren desverre synderen

sjeldent man får alt. klipsch er "overlegne" på sprut fart og dynamikk, hadde de hatt en åpen levende mellomtone skulle jeg ikke tvile 5sek på hva jeg hadde eid !!

prøv å trykk på elementet i en rf35, tykk tung aluminium! hvem har sett noe slikt i en 8" mellomtone før? jeg er ingen ekspert på høyttalerkonstruksjon, men jeg er jaggu ikke sikker på hvor godt det klarer å vibrere

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    prøv å trykk på elementet i en rf35, tykk tung aluminium! hvem har sett noe slikt i en 8" mellomtone før? jeg er ingen ekspert på høyttalerkonstruksjon, men jeg er jaggu ikke sikker på hvor godt det klarer å vibrere
    Har du kjent på tykk tung aluminium før, einis?

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Hva med Focal Profile? Har ikke hørt dem selv, men synes de virker spennende.
    Henger meg på denne! Profile er en utrolig spennende høyttaler! Har lyttet masse til 918. Bestisen min har disse. Utrolig detaljert og oppløst, mangler vel litt basstrykk, men bruker man sub i oppsettet, så blir det vanvittig bra! I fullt surround-oppsett er det helt klart noe av det råeste jeg har vært med på.
    De er veldig lettdrevne også, så man er ikke avhengig av så dyr elektronikk.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    vel jeg har koblet på et flust av forsterkere, og når mellomtone er "himmelsk" mye bedre ved det samme man skifter høyttalere, er høyttaleren desverre synderen

sjeldent man får alt. klipsch er "overlegne" på sprut fart og dynamikk, hadde de hatt en åpen levende mellomtone skulle jeg ikke tvile 5sek på hva jeg hadde eid !!

Greit nok, det er mange høytalere som er MYE bedre enn Klipsch i mellomtone, men ikke i fart og dynamikk som du sier der kommer ikke jeg på noen. Men prøv Pass på Klipsch en gang, skulle vært spennende å ha hørt hva du syntes om de med det merket.. Har utrolig lyst på Pass selv, men pengne uteblir så det må nok være en drøm en stund til..

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •