Trenger innkjøpsråd - høyttalere + receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger innkjøpsråd - høyttalere + receiver

Hei!

Jeg er amatør på HiFi og AV-området, og er ny bruker av forumet i dag. Jeg har en tid vært på jakt etter høyttalere og forsterker til hjemmekonovisning, men synes det er vanskelig å få gode og objektive innkjøpsråd hos de ulike forhandlerne av slikt utstyr. Jeg fikk råd om dette forumet, og skjønner at jeg kan få eksperthjelp her. Jeg trenger altså råd når jeg nå skal kjøpe et sourroundhøyttalersett og receiver, gitt følgende kriterier:

• Anlegget skal brukes i en kjellerstue, fortrinnsvis til filmfremvisning (projektor), men skal også være brukbart ved lytting til musikk av Pink Floyd-typen.
    • Jeg innser at jeg ikke vil bli fornøyd med en Elkjøp-variant til 990 kroner. Samtidig erkjenner jeg at jeg ikke har behov for å betale tusenvis av ekstra kroner for et anlegg som produserer frekvenser som jeg for lengst har sluttet å oppfatte.
    • Jeg innbiller meg at jeg skal klare å få tak i et anlegg (5.1 / 6.1? + receiver) jeg blir fornøyd med til under 10 000 kroner.

Er det noen som føler seg kallet til å komme med et forslag, helst så konkret som mulig.

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    knivmaker.........?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)