hjelp til valg av høgtalara, patos eller psb? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kubikken
    då e da jo greit. meina eg såg ein elle anna plass (lest med kritiske øyne) at de var på vei ut. emn eg husker ikkje kor eg las da. noen som veit kor eg finn ein skapelig test av disse høytalerne?
    Om du går på www.patos.no så ser du over forhandlere så kanskje du finner noen der.

Active thomand3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    402 er ikke på vei ut nei.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter min mening er Patos en mer korrekt høyttaler enn PSB Image. Image-serien er litt mer rocka. Med den musikken du hører på burde T65 Være midt i blinken om du synes designet er ok. (ikke værdens peneste høyttaler)
    Hadde selv B&W CDM9NT tidligere, men siden jeg har omtrent samme musikksmak som deg ble disse kjedelige å høre på. Vurderer du patos ville jeg først tatt dem hjem og testet dem der
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Etter min mening er Patos en mer korrekt høyttaler enn PSB Image. Image-serien er litt mer rocka. Med den musikken du hører på burde T65 Være midt i blinken om du synes designet er ok. (ikke værdens peneste høyttaler)
    Hadde selv B&W CDM9NT tidligere, men siden jeg har omtrent samme musikksmak som deg ble disse kjedelige å høre på. Vurderer du patos ville jeg først tatt dem hjem og testet dem der
    er det for det at patosene er litt vanskelige, eller kansje litt kresne på rommet om det blir rettere å si?
    det var igrunn høgtalere eg var tenkt å ha ei stund. eg kommer ikje til å bu her eg bur no meir enn et år til, så hvilket rom de kommer til å stå i på sikt veit eg ikkje heilt. men no treng eg ha nåkke høyatlara eg ikkje blir sliten i hode av å høre på, for anlegget står på nesten hele tiden. b&w'ene funker stort sett greit til den oppgaven.. men blir vel som du sier kansje litt kjedelige.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    obs. dumpa over disse høytalerne. polkaudio monitor 70. er det noen som har erfaringer med disse? http://prisguide.hardware.no/product...specifications ville de passe til musikken, eller er patos eller psb en bedre høytaler?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha Polk, så sjekk ut Polk Audio LSi 9. Dette er stativhøyttalere til 11000kr, som rocker noe sinnsykt (med rett forsterker da, krever endel guffe bak). Ellers har du jo sett på endel "fete" alternativer.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    føler eg har sett meg grønn på høgtalara ja. har stort sett gått for noen gulvstående som skal flytte litt luft. har hørt på alle de høytalerne eg har skrevet om tidligere, men polk veit eg ikkje om finnes til lytting i bergensområdet? noen som har en ide på det?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har Polk Audio Lsi9 i stue-hifi oppsettet mitt, og kan ikke annet enn å skryte de opp i skyene. Monitorer med mer trykk og liv har jeg aldri vert borti under 30k.
    Den gulstående modellen du har funet spiller like dynamisk som Image T65, men etter min mening mye renere og mindre boomete. Dvs at den har bedre kontroll over elementene og sammenhengen mellom dem.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kubikken
    føler eg har sett meg grønn på høgtalara ja. har stort sett gått for noen gulvstående som skal flytte litt luft. har hørt på alle de høytalerne eg har skrevet om tidligere, men polk veit eg ikkje om finnes til lytting i bergensområdet? noen som har en ide på det?
    http://www.autohifi.no er impotør av Polk Audio i norge.

Og er er en link til forhandlerene http://www.autohifi.no/forhandlere.p...49a123bf2e899b

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker. fant ikkej nåkken som hadde slike høytalere til lyttings i bergens område nei. litt kjipt. men men, en kan ikkej finne allt heller. bare synn ein ikkej kan finne slike forhandlere, fro det er sikkert mye gode høgtalere en går glipp av. for å kjøpe en høytaler uten å ha hørt dem er ikkje heilt min stil..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, lit gammal tråd, men eg tenkte eg skulle oppdatere den med at no har eg bytta ut til Patos Lyric 402. godt fornøyd, høytaleren passer bra til musikken eg spiller (metal) så den kan anbefales til de som hører på det.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •