Miller&Kreisel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Miller&Kreisel

Noen her med erfaringer med Miller&Kreisel? Kvalitet, ytelse mm. Har sett litt på Xenon 35 med V-760 sub. Har snakket med Kontrapunkt (forhandler) i Oslo, men de har ikke noe fra M&K tilgjengelig for test. Må jo høre sakene før bestilling/kjøp syns jeg. Andre steder å få hørt det? Anyone...?..

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lydhund
    Noen her med erfaringer med Miller&Kreisel? Kvalitet, ytelse mm. Har sett litt på Xenon 35 med V-760 sub. Har snakket med Kontrapunkt (forhandler) i Oslo, men de har ikke noe fra M&K tilgjengelig for test. Må jo høre sakene før bestilling/kjøp syns jeg. Andre steder å få hørt det? Anyone...?..
    Jeg elsker M&K . Men det er best i kinon. Dynamikk og morro faktoren er enorm. Men anbefaler at du prøvelytter til det, om du også skal bruke det mye til musikk. Subbene dems er upåklagelige, også knallgode til musikk. Men mener å huske det var her vi sleit litt med forsterker, måtte opp i en små dyr Yamaha mener jeg å huske. (altså, rundt 10-14000kr). Men opplevelsen sitter igjen..

Tror du kan få demo av dette hos www.avhifi.no .

Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et M&K Xenon 35 sett.
    Har egentlig solgt det, men ikke hørt no fra kjøper siden budrunden ble avsluttet... Så det er fortsatt i min besittelse, og kan sikkert prøvehøres hvis du beveger deg i Oslo-området en dag.

Uansett kan jeg anbefale systemet på det varmeste. Beste sub/sat system jeg har hørt

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

M&K er konge!!

Hei!!
    M&K er helt konge. Gikk altfor lenge og siklet på xenon35, hadde tålmodighet med leveranseproblemene, oppgraderte elektronikk/lerret/prosjektor/kabler i mellomtiden. Til slutt sprakk det og jeg kjøpte demomodellen av xenon25 av Kontrapunkt. Så langt er jeg veldig fornøyd...jeg bygger hus om dagen og utstyret venter på å ta plass i eget dedikert kinorom, så jeg får vel ikke testet de skikkelig før i midten av juli tenker jeg. Gleder meg fælt!! Det som imponerer meg mest med M&K xenon er måten bassfundamentet integreres i satelittene..helt utrolig. Satelittene er knalldetaljerte og med min Denon AVR2805 fungerer de perfekt.

Jeg har vært i kontakt med M&K i USA/Canada og Xenon36 systemet skal visstnok være like om hjørnet, men det har de sagt lenge!! Uansett...får du tak i et Xenon anlegg er min klare anbefaling å kjøpe det!!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar folkens. Snakket akkurat med en på AV hifi som Skorub nevnte. Han skulle sjekke om muligheter for test av Xenon 36 pakka. Leste i Lyd og bilde at Denon var en god match for Xenon 35. Vurderer 3806 nå, har god erfaring med Denon fra før. Gleder meg no sinnsykt å få hørt på det her.

Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denon er en god match ja. Kjørte mitt anlegg med 3805.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •