Hjelp til billi subwoofer!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til billi subwoofer!!!

Heisann=) Jeg er ute etter en sub som fungere både til film og musikk, men pga. lav økonomi må den være billigst mulig=/ Jeg er ikke noe særlig kravstor.. og musikken jeg hører på er for det meste techno..=P så jeg liker høy og krafti rumlebass=P Jeg har sett på 12" til Eltax Atomic og syntest den ser grei ut til mitt bruk. Er her noen som har noe erfaring med denne suben? Og kom gjerne med andre forslag i samme prisklasse=) (ca.2k)

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å kjøpe den brukt ? Får muligens noe mer for pengene da.

Newcomer reVo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    siden SVS er så utrolig høyt annbefalt holdt jeg på å annbefale det til deg også, men så fikk jeg øye på busjettet (2k), tviler på at du får no SVS til den prisen.. hehe. Du kan jo bygge din egen. CV er ikke dyrt, og er kjent for stooore erfaringer med bass. du kan kjøpe 12"V-max og ferdig kasse laget av MDF på www.mobilsentrum.no . Eller bare kjøpe 12" elementet, å bygge din egen kasse. MDF eller Spon er det beste hvis du skal bygge selv tror jeg. Hvis du trenger hjelp så bare spørr en eller annen på forumet, f.eks titus41. Er 100% sikker på at han kan hjelpe deg.

Det er mitt forslag. Det eneste problemet her er jo at den ikke blir akktiv, men jeg vet jo ikke om du har forsterker du kan bruke eller ikke.

Mvh. Simen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk,men..

Visst du går inn på profilen min ser du att jeg faktisk har bygd min egen sub=P Men den har jeg problemer med.. hver gang jeg kobler den i forsterkern og setter på.. ryk sikringa i forsterkern med en gang! :? jeg sjønner ikke hva som kan gjøre det.. :-|

Intermediate djfreedo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    552
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med CERWIN-VEGA V-12S Subwoofer? siden du ikke har så stort budjett liksom :razz:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mm

ja CERWIN-VEGA V-12S er sikkert ikke noe dårlig valg det=P spiller sikkert bedre enn Eltaxen ;-) jeg skal absolutt vurdere den. Men alt avhenger av hvor mye penger jeg tjener i sommer :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •