Front + senterhøytalare????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Front + senterhøytalare????

Hei,
    Jeg har et budsjett hjemmekino anlegg, Panasonic PA 30, Pioneer DVD 575, Denon AVR 1705 og Argon A 100 høyttaler system inkl Sub. Pga at jeg ønsker bruke receiveren til musikk i tillegg til film tenker jeg oppgradere mine front og senter høyttalere. Lyssner/ ser ofte på relativt moderat lydnivå pga småbarn i familjen.

Tips /forslag på front og senterhøyttalare i prisklassen 5.000- 10.000 som ni mener passer dette opplegg ( de bør se OK ut, typ Dali Suite 1.7). Jeg lyssner på "all" typ av musikk (dog ikke heavy metal eller Rap) og ca 50/ 50 mellom film og musikk.

Bør jeg byte bakhøytalere + sub til samme typ eller er det av mindre betydelse????

(beklager svorsken)

DJ

Active hackpacker sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes du har en god løsning selv i Dali suite serien. Dali er en veldig bra all-around høytaler i den prisklassen. De krever nok litt av recieveren, så jeg ville dratt til Klubben å hørt kombinasjonen med 1705'en. Kanskje Concept serien også kan være ett alternativ.

<Bjørnar>

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp vært på hørerunde på Hi Fi Center Kjeden Tønsberg og Hi Fi Klubben Tønsberg. Hører på alle typer musikk og må si at QLN sine 604 mkII imponerte meg veldig. Personlig likte jeg de bedre enn både dali suite, concept og ikon. Men det beste er selvfølgelig om du drar en runde selv. Jeg har ihvertfall bestilt opp QLN 604 mkII og 602 mkII (senter)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tilbakemeldingene....skal sjekke Dali suite serien...tror ikke Concept eller QLN er aktuellt for min bedre halvdel pga design...inge andre forslag?????

Noen som har en formening om at bruke nuvarende bakhøyttalere og sub med nye front og senter høyttalere??????

DJ

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har du ikke sett QLN 604 mkII i eik... Det er style...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •