Eltax Evolution 5.2 som left/right/back surround

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Eltax Evolution 5.2 som left/right/back surround

Jeg har for øyeblikket B&W 603 i front + B&W senter. Bruker noen gamle høyttalere til left/right surround som jeg ønsker å bytte ut. Ønsker også og oppgradere til 7.1. Det naturlige valget ville selvsagt vært å kjøpe B&W, men jeg lurer på om Eltax Evolution 5.2 (http://www.komplett.no/k/ki.asp?acti...4&GrpID=6&s=pl) ville vært ett bra valgt som left/right/back surround ? Se test her:http://www.whatvideotv.com/testbench...on52System.php

Noen som har erfaring med dette ? Tenkte da å bruke de største høttalerene til left/right surround og de to små til back surround i et 7.1 oppsett. Vil det være mulig å koble LFE-kanalen til subbene og left/right surround-kanalene til respektive høyttalere ? Forutsetter vel at subwoofer-elementet er atskilt i eget kabinett fra mellomtone/diskant ? Er jeg på jordet

Vurderer også å kjøpe Eltax Monitor III el. Liberty 5+ til left/right/back surround. Noen som har erfaring med noen av disse ?

Knut

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt Eltax 500 hette de vell .. gla jeg fikk så god pris på de..
    Mine erfaringer med Eltax er dårlige, Du for det du betale synes jeg passer godt på eltax... Jeg kan ikke si de lager noe kvalitetsproduktet, er min personlige mening.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eltax lager gode produkter de. I forhold til pris selvsagt.

Du kan ikke forvente at en 3 veis høyttaler med 4 10" skal låte bra når de koster 1700 kr! Det blir som å tro på julenissen...

De dyreste høyttalerne til eltax er faktisk ekstremt gode i forhold til pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv monitor III som bakhøytalere og monitor center og de funker knallbra i forhold til pris!

Er enig med hildrum at Eltax millenium 500 ikke er verdens beste høytalere :lol:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •