KEF KHT 2005.2 Bl.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KEF KHT 2005.2 Bl.

Lurer på å kjøpe meg et KEF KHT 2005 satelitt anlegg ( 5.1 m subb)

Noen som har erfaring med dette??
    eller noen som vet om et annet anlegg i samme prisklasse som er bedre??

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kef 2005.2

Hei!
    Jeg er en lykkelig eier av KEF 2005.2, og kan egentlig bare varmt anbefale dette settet. Nå har jeg riktignok ikke hørt alt som er av konkurrenter i samme prisklasse, og settet begynner jo å bli noen år gammelt, slik at det kan jo være en god ide å se seg litt rundt. Skjer mye på denne fronten!
    Men når det er sagt synes jeg dette settet er imponerende, og designet er jo heller ikke noe å kimse av! Oser kvalitet. Veldig bra på surround, men også bra på stereo! Fast, kraftfull bass, som fyller middels store rom med glans, og gode satelitthøytalere. Det er vel heller ikke tilfeldig at en samlet europeisk hifi-presse har kåret dette settet til en vinner i utallige tester! Lykke til med handelen.

Newcomer jazzfat sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også dette settet i kombinasjon med en Marrantz 5400 OSE, og kan trygt anbefale disse høyttalerne til både film og musikk, med mindre du har tenkt å rive vegger. Bruker oppsettet i et rom på 12 m3, og får veldig bra kringlyd, men leker med tanken på å bytte ut til SVS pb10. Er da usikker på hvordan denne fungerer med delefrekvens på 80 Hz, men det er det sikkert noen av SVS-klanen som kan gi svar på.
    Skulle det være at du kjøper dette settet, har jeg isåfall en sub du kan kjøpe, så har du to!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •