NAD og Dali=?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: NAD og Dali=?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD og Dali=?

det tok 5 år, men idag har jeg endelig fått kasta ut mitt gamle aiwa-plast anlegg jeg fikk til min 14-årsdag, til fordel for en NAD C320BEE forsterker og NAD C521BEE CD-spiller sammen med Dali concept 6 høytalere.
    Jeg tok kjøreturen fra krsand til HFK i grimstad, hvor de var meget behjelpelige ( imotsetning til hificenterkjeden..). Jeg sa jeg hadde 10k og spurte hva jeg kunne få for det. Jeg stod igjen med to alternativ, NAD elektronikk, sammen med enten B&W DM602 S3 eller dali 6'ern, hvor jeg tilslutt falt på daliene. Anlegget henter jeg på fredag. Så venter i spenning fram til da.
    Men lurer på om det er noen som kan fortelle meg om jeg f.eks. har gjort et bra kjøp, evt. dårlig kjøp ( i forhold til andre anlegg jeg kunne kjøpt). Og så lurer jeg på om rommet mitt (4x3m) blir for lite for anlegget?
    takk for evt. svar

Newcomer Nadali sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda! Dette høres da lovende ut, spør du meg.. Synes du har gjort riktige prioriteringer i forhold til budsjett. Har hatt den cd-spilleren før og den er veldig bra! Har en del erfaring med både Nad og Dali og må bare si at du kan glede deg til mange stunder med godlyd fremover ;-) Tror ikke dette blir for voldsomt for et rom på 12m2.

Newcomer M(N)AD sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Dette låter nok bra, ja Jeg har NAD 320BEE og skal kjøpe meg Dali Consept 6 og Den samme cd-spilleren. Godt å høre at det er andre som har like innkjøps-planer som meg Si ifra hvordan det låter når du får stach'et'a!
    Hilsen M(N)AD

Newcomer M(N)AD sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag kjøpte jeg meg Dali Consept 6 høytalerne... det låter nydelig..:P Gled deg!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av M(N)AD
    I dag kjøpte jeg meg Dali Consept 6 høytalerne... det låter nydelig..:P Gled deg!
    fikk anlegget for en uke siden jeg. Og er strålende fornøyd! blir bare berde og bedre for hver dag :grin:

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så fremt du likte lyden av kombinasjonen så har du gjort ett fantastisk valg. Fordi alle de nevnte komponenter er gode hver for seg så du vil trolig bli fornøyd. Ikke tenk så mye på hva annet som finnes i markedet så lenge du er fornøyd nå. Husk gresset er alltid grønnere på den andre siden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •