Mirage BPS-400 sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mirage BPS-400 sub

Jeg har i lengre tid lurt på om jeg skulle prøve å anskaffe en BPS-400, som er den grommeste sub'en i Om-serien til Mirage. Jeg fikk den demonstrert for en 5-6 år siden å mener å huske at den spilte helt sinnsykt!

Men tiden har gått, og siden jeg ikke har hørt den siden da, lurte jeg på om noen har noen synspunkter på om dette fremdeles er en bra sub?

Active Migen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ang. Mirage sub

For å si det helt ærlig så har ikke jeg hørt Mirage BPS-400 sub'en du nevner.
    Men jeg kan si det sånn at jeg stadig vekk får høre det at "utviklingen på sub siden har vært stor de siste årene". Jeg vil ut ifra dette tro at du lett kan finne noen bedre. I de fleste butikker jeg er innom og nevner at jeg har en Mirage sub, så får jeg tilbakemelding om at Mirage ikke akkurat er det heftigste innen sub for å si det sånn.
    Jeg sliter selv med en Mirage FRX12S og den er VELDIG dårlig. Den er lite plasseringsvennlig og spiller dårlig på stort sett all type nyere film (spes. dts men også dolby digital) På musikk blir den altfor treig !

Jeg skal i disse dager troligvis kjøpe meg en Velodyne DD12.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •