Infinity Kappa 600 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her i huset har det hvertfall gått med et par diskanter til Kappa'ene. Ved ett tilfelle var det definitivt min feil, men den andre gangen røk begge to samtidig uten at jeg helt vet hvorfor. Så jeg kan vel til dels si meg enig i at diskanten ikke er Kappa'enes sterkeste side...Til gjengjeld er de veldig lette å få tak i fra Dalens og innstallere, så sånn sett har det gått greit.

Når det gjelder salget så var det stor interesse for hele anlegget, men høyttaler-settet har det vært ganske laber respons på. Mulig jeg må sette ned prisen litt... Men det er jo også en ganske høy prisklasse det er snakk om her, så det er nok litt derfor også. Men uansett; jeg har ikke dårlig tid

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet dette er en gammel tråd, men vet noen hva et fint par med kappa 600 er verdt på brukten i dag?

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fmstorm
    Vet dette er en gammel tråd, men vet noen hva et fint par med kappa 600 er verdt på brukten i dag?
    Solgte nettopp mine for 5500,- så rundt der en plass er vel greit. Skal du kjøpe eller selge?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Solgte nettopp mine for 5500,- så rundt der en plass er vel greit. Skal du kjøpe eller selge?
    har fått tilbudt i en byttehandel, så tenkte jeg skulle sjekke opp litt bare. Hvordan er dine erfaringer med de?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glimrende høytalere
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fmstorm
    har fått tilbudt i en byttehandel, så tenkte jeg skulle sjekke opp litt bare. Hvordan er dine erfaringer med de?
    Veldig gode, men kan være litt vanskelige å få til, spesielt i bassen. Ikke miks de med lystklingende elektronikk, og de krever også litt effekt for å våkne.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sprengt høyttaler

Spilte nok litt for høyt på mine Kappa 600 i går. Ble plutselig et høyt sprak og venstre høyttaler sluttet å spille. Nå er det kun litt spraking i diskant eller mellomtonen. Bassen er helt borte. Va tror dere har røket? Slutter bass/mellomtone å spille om diskanten ryker, evt. kan det være delefilteret? Finner heller ikke ut hvordan man demonterer mellomtoneelemenetet for å komme til bak.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •