Energy Reference Connoisseur RC70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer kjetilp sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Energy Reference Connoisseur RC70

Har tittet litt på disse høyttalerne og synes lyden var helt rå. de ligger i prisklasse rundt 17000,- Har ikke fått lyttet masse på dem, så lurer litt på om det er andre her som har noen erfaringer med de? :?:

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tiff på forumet har dem. www.minhifi.no/tiff
    Har hørt på hans! Og jeg sier meg enig i at lyden er helt rå. Jeg hørte de like etter at de hadde kommet ut av esken. Og i mangel på fine ord som beskriver lyden så kan jeg si det er det beste jeg noen gang har hørt. Finishen og fargevalger syns jeg også er stilig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri vore flink med ord, men føler desse høyttalerene er det perfekte for meg. Har sjeldent hørt nokon høyttalere som gir gitaren all æra som den fortjener
    som RC 70, vokalen og er heilt rå! Av og til når eg lukker øynene så føler eg Clapton sitter 3 meter fra meg og har ein liten intim konsert for bare meg.
    Er du på jakt etter ein film høyttaler som har ein rummle bass, så er nok desse ikkje det rette for deg. Men er du på jakt etter ein musikk høyttaler, så anbefaler eg desse på det varmeste!

PS!
    Som med alle høyttalere så trengst dei nokon timer med spille tid før du kan vurdere dei heilt. Satt på St.Anger med Metallica nesten med ein gang eg kobla dei, og blei skuffa over kor lite "sinte" dei hørtes ut. Men etter ein god del timer så fant eg fram plata igjen, og smilte fra øyre til øyre. Metallica var plutselege blitt sinte igjen.

Newcomer kjetilp sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar. Godt å høre at det er fler som sitter med samme inntrykk av de som meg. Liker både designet, fargen og lyden. Hvor mye betalte du for de forresten? og hvor kjøpte du de? :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Låg rundt prisklassen din, og eg kjøpte dei på Elkjøp i Bergen. Er Elkjøp som har enerett på Energy i Norge. Kjøpte dei i fargen rosenut, som gir dei eit "look made in heaven"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •