Xtz 99 W10 Subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Åsane utenfor Bergen
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xtz 99 W10 Subwoofer

HALLO DER!

Har hørt og lest mye positivt om XTZ 12" sub.Har selv en XTZ 99 W10,og er veldig fornøyd med den både til film og musikk.Lurer på om det er noen andre her som har noen erfaringer med denne.Kostet 2500 nkr.totalt,noe jeg syns virker rimelig iforhold til Norske priser.Jeg er ingen spesialist på dette området.Derfor henvender jeg meg hit.Er bare en familiemann som er ute etter å få bra utstyr til noenlunde rimelig penge uten å knekke familieøkonomien.

Takker for svar :grin:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greetings! Har spurt litt om denne tidligere, men fikk ikke svar. Jeg tror den rett og slett er for billig til at noen her har vurdert den ennå. :wink:

Hva slags høyttalere bruker du den sammen med? Har du foretatt noen målinger, eksperimentert med plassering?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Åsane utenfor Bergen
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker hjemmebygde høyttalere fra Ljudia,toveis med to 8" bass i hver som front og Mind Tech senter og bak,også fra Ljudia.Sistnevnte er utgått fra sortimentet.Har ikke foretatt noen målinger,men har eksperimentert litt med og uten bassplugg,og skjøvet litt på bassrøret som sitter på undersiden.Feste av føttene er ikke det beste, lett å trekke ut gjengene ved tilskruing,men det går an å fikse.Grunnen til at jeg valgte denne var at jeg sjekket opp litt om hva folk syns om billig subene på hi-fi klubben.Det var ikke mye positivt å høre om feks. Gale sine ,pluss at noen på minhembio.com i Sverige hadde fine ting å si om denne,men har ikke hørt om noen her i landet som har hatt noen kommentarer.Hadde vært gøy å høre om noen andre var like fornøyd som jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •