NS-777 eller NS-555 med Pioneer 1015

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Sheeraph sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NS-777 eller NS-555 med Pioneer 1015

Hei

Jeg har kjøpt meg Pioneer 1015 og DV-585. Håper nå å finne meg høytalere som passer forsterkeren. Etter Lyd og bilde vet jeg at PSB Image er gode alternativer, men jeg er sugen på designet til Yamaha. Derfor lurer jeg kort og greit om noen vet hvordan min forsterker vil passe med NS-777 og/eller NS-555?

Vet noen av dere har yamaha sine høytalere, noe feedback rundt de?

Det jeg skal ha er god stereo lyd til mest rock musikk. Endel pop/hip hop forekommer. Videre skal dette inn i 5.1 eller 7.1 oppsett. Blir å kjøpe i samme merke og serie.

Tusen takk for svarene

Newcomer kjetilp sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Litt tips....

Har mye kjennskap til denne serien med yamaha høyttalere og vil si at du får mye for pengene her. Forsterkeren du har vil passe glimrende til ns-555, men skal du opp på ns-777, ville jeg kjøp meg en egen effektforsterker til å dra de. Ns-777 har relativt lav følsomhet, noe som gjør de litt tunge å drive. så skal du få fullt utbytte av de, så trengs litt mer kraft. Men ns-555 blir en bra kombinasjon med forsterkeren din. og skulle du ønske enda mer trøkk, så inverster heller i en sub. Ystsw1500 suben til yamaha er helt sjef!! Brutal 12" sub med 1000w digital forsterker og går helt ned i kjelleren til 16 hz..... Da skulle du få nok skyv.... he he. Sånn lydmessig passer høyttalerne godt til rock,pop,hip hop og ellers populær musikk. Håper dette hjelper deg litt videre.. Mvh kjetil

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklagar off topic, men Kjetlip forklar frekenskurva di via dine 16HZ utalelaser Med Yamahaen.

Edit: Min feil.... Men 16HZ innterisera meg enda..

Newcomer kjetilp sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva mener du?

Sjekk ut: http://www.yamaha-hifi.com/index.php...ry=NO&idcat1=1 og last ned brukermanualen, der står det meste man skulle lure åp. Fikk denne suben demonstrert på dvd og hjemmekino messa på Pkaza i oslo. Og må si jeg ble imponert, en brutal sub til en god pris. Tror den ligger rundt 8-9000,-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •