Logitech Z-5500.. erfaringer? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer TrondBerg sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av tomzern
    Jeg skal snart kjøpe meg nytt surround anlegg til å ha på rommet, det skal brukes primært til PC'en i spill, og en del film (PC'en er kobla til TV'en).

Det jeg kikker mest på er Logitech Z-5500, så lurte jeg på om noen har noen erfaringer med disse, og kan kommentere hva de syns om lyden på dette anlegget, eller evt. komme med anbefalinger av andre komplette oppsett til under 3000 ("lavbudsjetts-surround"). Skulle gjerne kjøpt Klipsch ProMedia, men det blir litt for dyrt for meg nå..

Logitech Z-5500

Mvh Tomzern
    Hei, Jeg har selv logitech z 5500 og er noe så vanvittig fornøyd med det. Jeg tror at dersom du skal finne noe som er bedre enn dette må du opp i minst 6-7 tusen kr.
    To av mine kamerater har hørt det og gått ut og handlet uten spørsmålstegn. Alle naboer og venner som ser på film hos oss komenterer lyden med en gang og lurer på hva det er for et fett surround anlegg! Den 10 tommers bassen spiller serdeles overbevisende til filmbruk og går tilsynelatende avgrunnsdypt...jeg har ikke målt hvor dypt den går, men den setter veggene og tak i bevegelse ved høyt volum. Anlegget spiller utrolig rent selv når volumknappen er skrudd på fullt er det nesten ingen som helst forvrengning, men taksteinene begynner å hoppe og naboene reagerer hehehe. Bassen er noe udefinert til musikkbruk selv om det duger godt og vel prisen tatt i betraktning. (Jeg legger meg ofte i soffan på loftet koppler inn mp3 spilleren og nyter av musikk til dette anlegget også, faktisk ganske bra.... ). Det finnes et hav av tilkopplingsmuligheter som jo selvsagt også er et stort pluss
    Jeg kan med hånden på hjertet si at du finner ikke noe surround anlegg som er bedre enn dette i denne prisklassen det kan jeg garantere. (og dersom du gjør det ville jeg være glad om du lar meg få vite det...Jeg trenger et surroundanlegg til i sommerhuset.) Det finnes en masse tester på internett som du også kan se på. Om du søker litt på logitech z 5500
    kan du jo se selv hva andre sier om saken.
    Hva du enn kjøper skal du ha lykke til med valg av surround, men velger du logitech z 5500 blir du fornøyd....ellers får du bare skrive til meg og klage!!!!
    Trond:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Halla, har selv dette anlegget og er ganske fornøyd! Men en ting jeg lurte på, hvor høyt kan jeg spille? Maks er boost 11, men hvor høyt kan jeg ta uten at det sprenger?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •