Sitat Opprinnelig postet av skorob
Må vært noe feil med dine NAD 218 da altså, kjenner meg ikke igjen til 5øre av hva du sier her.
Neida, den funka utmerket Var nesten helt ny og helt strøken så det var ikke noe galt med den. Hadde NAD C370 også på samme tid med 218. På E-715 merka jeg ingen forskjell i lyden, men på HP-215 merka jeg en del da pga disse krever litt mere.

Men som folk på forumet vet, så er jeg kansje mere (MYE mere) fan av pa forsterkere på CV, å dette pga kontrollen i dem (i forhold til NAD). Jeg mener jo ikke at NAD er dårlig, men at det finnes så mye annet som er bedre, og ja faktisk til prisen også Å mange er så negative til pa pga dem spiller stygt, men CV spiller jo ikke pent å du kjøper det jo ikke til å spille "lyttemusikk". IKke normalt ihvertfall. Mange pa amper spiller faktisk litt pent også.

De fleste kjøper jo NAD til CV pga da får dem alt i en pakke fra Hi-Fi klubben. Jeg har også gjort det.
Men jeg vil bare prøve å få noen til å forså at det finnes annet en NAD. Harman/Kardon funkerer supert med CV Strømsterke som f***

Men dere må jo protestere alt dere vil, dette er bare mine meninger