Offisiell SVS MTS-01 tråd. - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 13 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13
Viser resultater 241 til 245 av 245
    Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Homealone
    Skaffet meg akkurat et par slike da jeg byttet ut mine Kappa 100. Synes rett og slett de er meget bra!

De var litt slitsomme i diskanten på høyt volum men det var jo bare å flikke på en bryter så var problemet løst.
    Er derfor veldig greit med den bryteren ja. I det ene rommet jeg hadde de i måtte jeg kjøre den FLAT for å få best lyd, men i ett annet måtte jeg kjøre -3db.

Er overrasket over godbassen i disse.
    De har overraskende bra bass. Kjører man med godt med effekt trøkker de som fy, ihvertfall med tanke på det kun er 2 stk 6.5" i de.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på bølgen jeg og.

Skaffet meg akkurat et par slike da jeg byttet ut mine Kappa 100. Synes rett og slett de er meget bra!

De var litt slitsomme i diskanten på høyt volum men det var jo bare å flikke på en bryter så var problemet løst.

Er overrasket over godbassen i disse. Testet de opp mot et par Rf 83 og de var rett og slett kjedelige i forhold.

Dette er rett og slett enda et knallprodukt fra SVS 8)
    Takk for at du slengte deg på bølgen8)
    Har lurt litt på disse klipshene siden det er så mange som har dem:roll:
    Jeg fikk min tillit til SVS, etter at jeg gikk for PC12. Og siden jeg hadde i bestefall et middelmådig annlegg, så er vel dette jeg husker best.

Etter kjøp av XPA-2 så slår MTSène nå så bra, at jeg nesten kun trenger subben til film-LFE.

Videre så har jeg jo klaget litt på kvinnestemmer når det gjelder diskanten. Men det er jo fordi alt annet smaker Nirvana Hvorfor skulle ikke diskantene være "perfekte"? Jeg hadde først XPA-3 til og ta seg av MTS-frontrekka, men nå tar XPA-3 seg av MTS-centeren(mcs)EDIT pluss 2stk sbs-01. Og nå er lyden blitt så bra at jeg ser ikke for meg at jeg bytter ut noe, før jeg arver eller noe blir ødelagt.

Eneste som er et skår i gleden nå er tilbudet på MTS på L-sound:roll:

Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugesynsar
    Takk for at du slengte deg på bølgen8)
    Har lurt litt på disse klipshene siden det er så mange som har dem:roll:
    Jeg fikk min tillit til SVS, etter at jeg gikk for PC12. Og siden jeg hadde i bestefall et middelmådig annlegg, så er vel dette jeg husker best.

Etter kjøp av XPA-2 så slår MTSène nå så bra, at jeg nesten kun trenger subben til film-LFE.

Videre så har jeg jo klaget litt på kvinnestemmer når det gjelder diskanten. Men det er jo fordi alt annet smaker Nirvana Hvorfor skulle ikke diskantene være "perfekte"? Jeg hadde først XPA-3 til og ta seg av MTS-frontrekka, men nå tar XPA-3 seg av MTS-centeren(mcs)EDIT pluss 2stk sbs-01. Og nå er lyden blitt så bra at jeg ser ikke for meg at jeg bytter ut noe, før jeg arver eller noe blir ødelagt.

Eneste som er et skår i gleden nå er tilbudet på MTS på L-sound:roll:
    Har brukt en del tid på testing nå. Jeg liker best diskant og bass. Diskanten kan bli litt fremtredende under høyt volum. Mellomtone synes jeg er litt slank, men dette kommer trolig av at høytalerene spiller så rent at dt vanlige grumset er borte.

Høytalerene er veldig avslørende og trenger gode kilder og elektronikk for å låte bra. Sanger jeg har spilt mye før blir nå avslørt med de svakhetene de har enten i innspilling eller annet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et par MTS-01 og en MCS-01 senter til salgs på Avtorget.
    Har satt en pris på 9500,- for begge samlet.
    Hva synes dere om den prisen? Passe eller for dyrt?
    Er litt desperat til å selge, da oppgraderingstrangen er stor men må selge før jeg har råd til nye høyttalere.
    Noen dere kjenner som kan ha interesse av mitt tilbud?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg er en helt ok pris. Går nok heller på dette med hvilken merke høytalere som er inn for tiden, og hvilken merke som får mest oppmerkomhet. Har selv disse høytalerene. De er veldig bra sammen med en ok sub. Lsound har vel også valgt å fase de ut hos seg, selv om MTS har kommet med en oppgradering for en stund siden. Kommer nok sikkert til å bytte selv en dag, sånn er det bare, må jo prøve noe nytt. Men den som får dette settet til 9500.- får veldig bra høytalere.

Side 13 av 13 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •