Subb Innstilinger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Kooyo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Subb Innstilinger

:???: Hei har Cerwin Vega Subb12 tommer Men når jeg vrir på Hertz kontollen fra 40 til 120 Hertz skjer det ingen Ting Har Patos basic 500 høytaler front.

Det jeg Lurer på jeg har en Yamaha Receiver Hva bør jeg sette Høytalerne på Large eller smal Lurer dere på ossen oppsett jeg har så se min hjemme kino.
    Hva er Den vanligste en Delefrekvensen står på Har koblet suben på Lfe sub utgang.
    http://minhjemmekino.no/Kooyo

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kooyo
    :???: Hei har Cerwin Vega Subb12 tommer Men når jeg vrir på Hertz kontollen fra 40 til 120 Hertz skjer det ingen Ting Har Patos basic 500 høytaler front.

Det jeg Lurer på jeg har en Yamaha Receiver Hva bør jeg sette Høytalerne på Large eller smal Lurer dere på ossen oppsett jeg har så se min hjemme kino.
    Hva er Den vanligste en Delefrekvensen står på Har koblet suben på Lfe sub utgang.
    http://minhjemmekino.no/Kooyo
    Du har ganske sikkert koblet recieveren til subens Line in, eller LFE inngang.
    Da er kontrollen på suben "forbikoblet", og du setter valgt delefrekvens i recieveren.
    Høytalerne du har er vel egentlig store nok til å spille i Large, men i og med at recieveren din er i minste laget kan du jo (for å spare recieveren), gjøre et eksperiment med å sette høytalerne til Small, og delefrekvensen i recieveren til 80Hz.
    Sett subens "Gain" kontroll til 3/4 fullt, og prøv deg fram med å gjøre lydinnstillingen (antall Db +/- ) på recieveren!

Lykke til !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •